Erehdyin hommaamaan tollasen kiinalaisen crossin, se tuli mulle purettuna ja totta kai siitä on puolet osista kateissa. Olen nyt tässä yrittänyt googlettaa, samuraihin kyllä löytyy osia vähän joka puolta, mutta tähän mikä mulla on ni en oo löytäny mistään. Toden näköisesti mulla oleva kiinan pyörä on Kingway Hummer 150cc, entinen omistaja kyllä väitti samuraiksi, mutta mitä googlesta olen kuvia katsellut niin kyllä sen täytyy Kingway olla. Vaiko onko tuotakin myyty usemmalla merkillä? Multa puuttuu katteet ja takajarrusatula poljin. Tohon kyllä varmaan saa samurain satulan sovitettua ja polkimen pystyn tekemään vaikka ite, mutta mistä katteet? Olis se kiva saada asiallisen näköiseksikin, samuraihin kyllä löysin katesarjan, mutta taida tähän sopia?
Jos joltain löytyy käytettynä osia ni saa tarjota.
Mistä kiinalaiseen crossiin osia?
APVL
1
95
Vastaukset
- Käyttäjätunnus
Maahantuon osia kiinancrosseihin,voi olla että löytyy katteet ja kaikki
muutkin. Otapa yhteyttä jmn73(at)netti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767