Noh moi moi vaan..aivan!!!!!

RättiReija &co

Valmistun
tässä ihan piakkoin sisustyssuunnittelijaksi.
Olen jo opinäytetyönä stailannut tuttuni
ekopaskahuussin ja nyt odottelen
jotain ihan spesiaalii.
En osaa ommella enkä kutoa mutta pää on täynnä
muutakin kuin kusta eli IDEOITA.
eNHÄN MÄ NIITÄ OSAA TOTEUTTAA MUTTA MÄ PALKKAAN JONKUN VAIKKA 9 EURON RIISTOHINNALLA TOTEUTTAAN JUTTUNI.
Siis oon kokeillu kaikkea ja jos tää ei natsaa muutan huoraksi Hampuriin.
Lainaa on ihan tappiin asti ja auton paska kulkee viimeisiään.Tää juttu on mun vihonviimeinen toivo.

5

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwfq

Stailaa Hartola maalaiskylän näköiseksi.

• sfsf

Miksi vaivautua töllöttämään "Putousta" lauantaisin telkkarista kun parhaimmat vitsiniekat löytyvät oman kylän raitilta!!!!!!!

Tätä lisää!

• tilulei

BUAHH! LOL! Hitto, hyvä kirjoitus. Sydäntäriipaisevaa tarinaa
      hartolalaisesta yrittäjäkulttuurista mutta valitettavan TOTTA!

• RättiReija&co

Nooh niin..nyt mä oon löytänyt aivan ihana mökkerön jota mä sit stailaan.Mtv 3 tekee musta jutun teemalla:"Huuhaayrittäjästä konkurssin ja avioeron kautta sisustussuunnitelijaksi"Aivan kuule tää on niin ihanaa"
      Aivan ihan totta aivan mun oli ihan pakko erota mun miehestä
      kun se oli mun urasuunnitelmien tiellä...aivan.
      Nyt mä elä uutta vaihetta ja mun ulkonäkökin muuttuu kaikkien ikävien ja epäonnistuneiden väri ynnä muiden kokeilujen jälkeen mä oon uusi sissu eiku
      sisustussuunnittelija voihan vittu meniks oikein...

• rautarouva

Voihan video! En tienny että oon eronnu? Mua jänskätti lukee kun tossa oli kirosanafiltteri päällä ja sitte ihmettelin että siellä oli se v-kirjaiminen sana.Mun kielikorva ois laittanu siihen "uusi sissu....voihan SOSSU... mutta ihan okei toi.Mä meen nyt mun oman kultsin kainaloo koisaamaan.Ai en meekään,mä oonkin eronnu.MÄ EN MUISTANU, voi jeesus sentään onneks muistutit ja satuin lukee tän. JEEEEH!Mä oon SINKKU!
        HEI! Tilulilulii...äsken se oli kiinni,nyt se on AUKI...vai meniks se toiste päin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      296
      7251
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5254
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3367
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      109
      2607
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2469
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1920
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1726
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1578
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1554
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1480
    Aihe