ranskanletti?

marmeladi

Miten tehdään ranskanletti? Osaisiko kukaan selittää tarkasti tai kertoa vaikkapa nettisivua, josta löytyisi ohjeet?
Kiitoksia. :)

4

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

yritetään neuvoa. :)

otat kolme hiussuortuvaa heti etuhiuksista. letität kerran, eli liikutat kolmea suortuvaa kerran. seuraavalla kerralla nappaat mukaan lisää hiuksia suortuviin.

eli. kun ensimmäisen letityskerran aiot liikuttaa seuraavaa suortuvaa, keräät mukaan jonkin verran vapaana olevia hiuksia. näin hiukset vähitellen sitoutuvat lettiin.

toivottavasti neuvo oli ymmärrettävä. :)

Sillä on myös eroa, letitätkö ylhäältä vai alhaalta päin, eli sidotko suortuvat kiertämällä toistensa alta vai päältä. alle kiertämällä saat aikaan sen, että letti on selvempi ja "koholla" päätä vasten, ns. tomb raider-letti. kokeile niin näet. ;)

Tässä vielä linkki:

http://www.dressytresses.com/hair-styles/hair-braid/default.asp

• Ilovehair

Hankalaa on kyllä näin selittää, vaikka todellisuudessa on ihan yksinkertainen juttu.
      Siis aloita; erota otsalta osa hiuksia ja jaa ne kolmeen osioon. Ala letitys ihan normaalisti, oik.reunalta keskelle, ja vas. reunalta keskelle. "keskelle" tarkoittaa siis kahden viereisen osan väliin, ihan niinkuin perusletissäkin.
      Sitten on taas oikeanpuoleisen osion vuoro; ota nyt osan mukaan hiusrajasta asti kapea luiska, liitä se oik.osioon ja siirrä taas keskelle. Ja samoin toiselta puolelta.
      Etene siis aivan kuin perusletityksessä, mutta aina keskelle siirrettävään osaan otat mukaan lisää hiuksia sivusta.
      ...hankalaa on selittää. Kyseleppä tutuilta, osaako kukaan lettiä tehdä. Kun näet kuinka se tapahtuu, huomaat, että homma on ihan simppeli.

• Anonyymi

no en minä

• Anonyymi

Menet Pariisiin ja sitten rättisitikan eli Citroen 2CV takapenkille. Ajatte monta kertaa Pariisilaisen korttelin ympäri kunnes letti on valmis. Tietenkin DS sitikallakin onnistuu, mutta tulee vähän krouvimpi letti sillon. Tärkeintä on että ajatte koko ajan vaan samaa korttelia, että yksi kierros väärässä korttelissa näkyy jo letissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6324
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2950
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2684
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe