Eli oon tehny kynsii joku 4 kk ja teen hyviä kynsiä (ei tietenkään niin kestäviä kun ammattilaiset ) ja käytän yhtiin kynsiin 3h ja käytän paljon koristeita jos asiakkaat haluaa
Otan yksistä kynsistä 20 e onko liian vähän? Kumminkin tavaroihin on mennyt 150 e mitä mieltä olette?
Plus
mistä tilaatte kamat
Paljon otatte yksistä kynsistä
Oletteko käynyt kurssin/opetellut itse
Ja minun naapuri (ammattilainen) on minut opettanut ja ikää mulla 15 v
KAIKKI JOTKA TEKEE ITSE GEELIKYNSIÄ TÄNNE
Nded
2
306
Vastaukset
- yx asiakas
Maksoin kynsistäni 85€ ja teetin ne ammattilaisella joka tietty maksaa maksaa myös verot ja liikkeen kustannukset, hän ammatiltaan kosmetologi.
Sinä peruskoululaisena et edes joudu mitään veroja maksaan, koska olet alaikäinen koululainen, niin hintasi on kohdillaan. - diudau3
Voisitko laittaa kuvia tekemistäsi kynsistä? Laatuhan se maksaa eikö. Itse kun harjottelin nii. Kavereilta sen 15-20€ otin hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316049- 345513
- 293114
- 342484
- 442377
- 152138
- 372128
- 121721
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391706En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697