Romanttista?

Romanttista?

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä, että onko nämä pienet teot romanttisia?

Minulla on joka aamu herätys siihen aikaan, kun tyttöystäväni herää ja samantien, kun nousen pistän hänelle viestin "Huomenta kulta".

Välillä hivelen hänen selkää tai hiuksia niin kauan enne kuin hän nukahtaa.

Teen hänelle ruokaa, jos olemme minun luona. (Joskus yllätys illallisen.)

Yleensä tuon hänelle kahvia ja aamupalaa sänkyyn.

Muistan merkkipäivät ja tuon kukkia ja jonkun pienen lahjan.

On näitä pieniä juttuja paljon vielä mitä teen hänelle, mutta en nyt kaikkia jaksa alkaa luettelemaan. :)

5

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhköfantum

Pistät viestin puhelimella?! Ihan urpoa kun kerran olette samassa sängyssä.

• apppp

Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.

• eiväliiii
        apppp kirjoitti:

Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.

Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
        Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
        Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
        Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
        Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
        Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
        Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan.

• 17+2
        eiväliiii kirjoitti:

Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
        Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
        Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
        Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
        Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
        Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
        Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan.

aika huono provo ;)

• Tykkäisin

Mä ainakin tykkäisin noista. Oma poikaystävä harrastaa ainoastaan tuota silittelyä. Ei ole koskaan tehnyt minulle aamiaista, ei edes silloin kun olen ollut hänen luonaan yötä. Hän ei ole myöskään koskaan laittanut minulle ruokaa, vienyt minua ulos syömään, tarjonnut minulle juotavaa baarissa/ravintolassa, tarjoutunut ostamaan minullekin ruokaa jos on ostanut itselleen aamuyöllä jotain syötävää ennen viimeistä yöbussia, ostanut kukkia tai muutakaan. Sen sijaan hän on lainannut minulle pari kertaa kaksi euroa ja on aina syönyt mielellään minun luonani minun maksamiani ja kokkaamiani ruokia.

Jos poikaystäväni tekisi edes murto-osan siitä, mitä sinä teet, olisin onnellinen. Olenkin alkanut ikävöimään entistä poikaystävääni, koska hän oli ja on edelleen mielettömän huomaavainen ja kiltti ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6704
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe