Onko mahdollista kesäkuukausien aikana( 3-4kk ) tasoittaa ansaitaraha, niin, että keskiarvo pysyy ansaitarahan määrässä?
Eli siis kesälomarahat ja vuosilomat voisi ottaa vastaan, jos tienaa muina kuukausina vastaavan määrän vähemmän?
Työnluonne minulla kun on sellainen, että kesäkuukausina tienistit ovat usein pienemmät kuin muina kuukausina keskimäärin, riippuen tilanteesta.
Joten jos KEVA joustaisi tälläisissä, niin se helpottaisi huomattavasti tilannettani.
Muuten tienistini uhkaa jäädä muina kuukausina paljonkin anasaitarajaa pienemmiksi?
KEVAN osatyökyvyttömyyseläke/vuosilomakorvaus/lomarahat?
Paljon Kiitoksia.
3
226
Vastaukset
- Lomat 2014
Enpä usko että onnistuisi. Ymmärtääkseni ollaan tarkkoja tuosta ansaitarajasta.
- Virkamies1
Kyllä on mahdollista tasata ansiota. Itse olen tehnyt niin. Tienestien täytyy vain pysyä 12 x kuukausittainen maksimitulo rajoissa vuoden aikana.
- Kiitän minäkin
Mahtaako onnistua kaikissa eläkeyhtiöissä?
Olen lähes vastaavassa tilanteessa kun kysyjäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807