Hei,
olen tässä muutamana päivänä ihmetellyt kun googlen haku on muuttunut niin, että hakutulosten listauksessa linkkien (sinisten tekstien) alka on poistunut viiva. Linkki siis toimii, mutta ei ole perinteisen "linkkitekstin" näköinen. Tämä siis toistuu riippumatta selaimesta, safari tai firefox.
Ainakin itseäni hieman häiritsevää, enkä ole keksinyt että mistä se johtuu? Vai onko googlen haku tosiaan muuttunut pysyvästi tämän näköiseksi?
Kiitos avusta ja vastauksista etukäteen!
onko googlen haku muuttunut?
2
272
Vastaukset
- göögle
Valitettavasti se on muuttunut. Minulle ja monelle muulle miehelle tuottaa ongelmia, koska värinäkö ei ole täydellinen. Selaimessani sai alleviivauksen poistumaan käydyistä linkeistä ja hakutulosten läpikäyminen oli helpompaa kun näki jo kaukaa käymättömän linkin alleviivauksesta.
Se on taas tätä kun hyväksi todettuja systeemejä pitää muutella muutoksen vuoksi ja aivottomatkin tahtovat päästä pätemään.
https://plus.google.com/ JonWiley/posts/AuUAQCWJpki - saara1
MINULLE ON MUUTTUNUT, EN SAA GOOGLEA HAKUKONEEKSI. Teen mitä vain on, PÄIVITÄN. Tulee vain itsepäisesti BING. Kuinka voin muuttaa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727