Meikkiä vahingossa silmään?

Yks blondi vaan

Hei! Osaako joku sanoa, kuinka vaarallista on, jos ja kuin esim. ripsiväriä tai meikinpoistoainetta (itselläni Grimasin puhdistusmaito) menee vahingossa silmään? Eihän tältä aina voi välttyä. Silmääni kirvelee ja hieman päästäkin särkee, joten olisiko syy siinä ja pitäisikö huolestua? Vai olisinko vain katsonut liikaa televisiota? Anteeksi, jos kysymys vaikuttaa typerältä. Toivon asiallisia vastauksia.

5

4805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vaarallista

Ei se vaarallista ole. Kaikilla kai joskus menee meikkiä tai saippuaa silmään, hetken se kirvelee mutta ei sillä mitään pysyviä vaikutuksia ole ellei nyt ihan joka päivä meikkaa silmämuniansa. Tietenkin jos on allerginen tuotteelle niin oireet voi olla aika rajuja mutta silloinhan ei koko tuotetta kannata käyttää ollenkaan.

Kun pesee kosmetiikan pois silmästä niin hyvin kuin mahdollista niin kyllä sen kirvelyn pitäis vuorokaudessa loppua.

• Yks blondi vaan

Ok. Lisää tyhmiä kysymyksiä tältä tytöltä: entä jos nielaisen meikinpoistoainetta huulipunaa poistaessa? Luulen niinkin joskus käyneen. Kerran perjantaina kun oli ollut meikkiä ja poistin sen, lauantaiaamuna sain vatsataudin. Ja hei, oon raitis, että se ei ollut todellakaan mitään muuta.

• Meikkileidi
        Yks blondi vaan kirjoitti:

Ok. Lisää tyhmiä kysymyksiä tältä tytöltä: entä jos nielaisen meikinpoistoainetta huulipunaa poistaessa? Luulen niinkin joskus käyneen. Kerran perjantaina kun oli ollut meikkiä ja poistin sen, lauantaiaamuna sain vatsataudin. Ja hei, oon raitis, että se ei ollut todellakaan mitään muuta.

En tiiä mut.. Ite laitoin julkisissa meikkivoidetta huuliin~jos ei jaksa huulipunaa koko ajan laittaa niin tykkään sillä tehä nude tyylin~ noh maistu kummiskin oudolta suussa..söin välissä pari x ja nyt yöllä kun yritän nukkuu niin tuntuu kun se ois jäänyt kii jonnekkin torveen. Kävin huuhtelee suun ja räkimässä(naisellista) mut kun tulin takas sänkyyn ja sänky pomppas niin meinas oksennus tulla ja jouduin räkii juomamukiin. Kiva. Eli piti äsken taas mennä suu huuhtelee ja meinas tosiaan oksennus tulla ja se pahin osa ei vaan tuu pois jos se meikkivoidetta niin sehän on kii siellä..kiva kun se jossain ylhäällä nyt ja meinaa yskittää .. Toivot. Ei vaarallista..kuristaa kurkkua ainaski..

• Anonyymi

Tota, mitä jos sitä ei ollenkaan pese pois, kun itse en ainakaan uskalla, mulla on kerran mennyt vahingossa kasvonaamiota suuhun ja kieli muuttui siniseksi, sen kyllä pesin pois vaikka meinasi oksennus tulla. Tänään oikeaan silmään meni vahingossa kasvonaamiota ja vasempaan puhdistusmaitoa

• Anonyymi

Vielä lisäisin tuohon että silmissäni ei näy punoitusta ja tuotteet joita käytin olivat naturally good tuotteita eli luonnonystävällisiä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6043
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3334
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2790
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2614
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1849
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe