kysyn, miksi uskovaiset ovat niin hiljaa? miksi ei kerrota totuudesta ihmisille? siis sitä, että Taivas ja helvetti on totta. Ja ettei Jumala ( Rakastava Taivaan Isä) laita ketään ihmistä helvettiin, vaan ihminen itse joko valitsee helvetin tai taivaan.
Lähimmäisen rakkaus merkitsee mielestäni juuri sitä, että kaikin tavoin näytetään ihmisille todeksi sen mitä Jeesus on opettanut ja puhunut.
Sanotaan kyllä että jeesus Rakastaa Ja Jeesus pelastaa. Pelastaa Mistä? No helvetistä tietenkin. helvetti tarkoittaa Iankaikkista eroa elävästä Jumalasta, ellei käänny Jeesuksen puoleen ja vastaanota Hänen sovitustyötään Golgatan ristillä, jonka kuoleman hän kärsi meidän ihmisten syntien takia ja valmisti meille tien Isän luo.
Vain vastaan ottamalla tämä Anteeksianto Jeesuksen veren kautta mahdollistaa tien Taivaaseen.
jeesus sanoi: " Minä olen Tie, totuus ja Elämä, ei kukaan tule isän tykö muutoinkuin minun kauttani."
Miksi uskovaiset niin hiljaa?
Totuus kerrottava
1
118
Vastaukset
Suurin osa teistä taitaa ymmärtää, miten järjettömältä tuo kuulostaa ajattelevasta ihmisestä. Siksi uskovaiset ovat niin hiljaa. Ja hyvä niin. Parhaimmillaan tuollainen aiheuttaa myötähäpeää. Kuten sinä juuri aiheutit minulle. Jatkuessaan tuollainen aiheuttaa sitten ärtymystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840