Astmako?
Oon 15 v tyttö ja mun kaikilla sukulaisilla on eläimiä, joista mulle tulee sietämätön hengenahdistus joka kerta kun käyn niillä.Joskus se helpottaa vähäksi aikaa ja usein se on tosi pahaa, nukkumaan mennessä pahenee. Ja käyn tosi usein myös isällä jolla on paljon eläimiä, joten niiden välttely ei auta. Sama liikunnasta kun koulussa käydään lenkeillä tai pelkästä kävelystäki tulee, usein tuntuu että happi loppuu kohta kokonaan, oon puhunu tästä porukoille mutta kukaa ei tunnu ottavan sitä tosissaan. Voisko se olla jotain astmaa? Koska en haluu elää loppuelämää sillee että ei voi liikkua tai olla eläinten kanssa ilman hirveetä hengenahdistusta.. Ja siedätyshoitoa en aio kokeilla.
Paha hengenahdistus eläimistä ja liikunnasta
epätoivoinen
2
136
Vastaukset
- lääkäriin
Käypä juttelemassa asiasta lääkärille.
- lääkäriin
allergiaa tai astmaa ehkä
lääkäri tutkii ja ite voit mennä sinne
http://personal.inet.fi/koti/remeli/astma.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767