Mitä tuosta olette mieltä?
Onko hintansa arvoinen, jos vertaa vaikka Tamronin 17-50/2.8 ruuvitarkenteiseen tai Sigman vastaavaan HSM malliin?
Hyvvä/huonoa käytännössä koettua....
Sony 16-50 F2.8
2
111
Vastaukset
- Vaihtamassa...
Näistä ei taida juurikaan kokemuksia sitten löytyä!
No mietitään rauhassa. - Mullikaani
Mä vaihdoin vajaa pari vuotta sitten kardaanivetoisen Sigma 18-50/2.8:n (tjsp) tuohon ja olen ollut tyytyväinen. Tarkentaa todella nopeasti, tarkasti ja äänettömästi. Ainoa "ongelma" on melko voimakkaat tynnyri/tyynyvääristymät. Sony A77 kanssa pelittää moitteettomasti jpeg kuuvissa kun kamerassa on automaattinen korjailu, RAWn ja Sony A580 (mun kakkosrunko) kanssa täytyy vähän korjailla Lightroomissa, mutta eipä tuo iso vaiva ole kun luo valmiin profiilin ohjelmaan. Kokonaisuutena hyvä yleisobiska, mielestäni oiva hintalaatusuhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787