L'Oréalin Infallible-meikkivoiteen sävy 015 kuivuu ihan oranssiksi ja paljon tummemmaksi kuin se on pullossa ja vasta levitettynä. Miten tämän voisi estää?
Meikkivoide kuivuu tummemmaksi ja oranssiksi
5
694
Vastaukset
- Pohjoisen Pihlaja
Syynä voi olla kosteusvoide, joskus kosteusvoide ja meikkivoide reagoivat ikävästi toisiinsa, itsellä meni joskus meikkivoide kellertäväksi muutama minuutti levityksen jälkeen. Kokeile laittaa meikkivoidetta ilman pohjustusta ja katso kuinka käy, jos väri muuttuu silloinkin kyse voi olla ihon hp-tasapainosta (sekin voi muutta meikin väriä) tai puhtaasti tuotteen ominaisuudesta.
- ldd e yu
Ko. meikkivoide teki minulle ihan saman. Minulla tuotteet tummenevat herkästi, joten voi olla kyse ihon ph:sta tai rasvoittumisesta. On sellainen vaikutelma, että kuivaihoisilla tuotteet eivät tummenisi niin herkästi.
Voit kokeilla sekoittaa voiteeseen joko vaaleampaa meikkivoidetta, kuultovoidetta tai valkaisevaa aurinkovoidetta. - wrytr
Lähes kaikki meikkivoiteet tummenee päästessään kosketukseen hapen kanssa. Kannattaa aina pyytää näytettä kun oot ostamassa meikkivoidetta niin voit nähdä paljonko tummenee/tummeneeko ollenkaan kokeillessa.
Ja kokeile sekoittaa jotain vaaleampaa meikkivoidetta sekaan jos löytyy. - Luotan parempaan
Minulle teki saman tunnettu suomalainen merkki. Vaihdoin meikkivoidetta pikkuisen laadukkaampaan eikä tummene yhtään. ehdin jo hätääntyä että ihoni aiheutti sitä, huomasin että laadultaan heikot meikit usein tekee tepposet.
- Meikkitaiteilija
Meikkivoide muuttuu tummemmaksi hapettuessaan ja se johtuu yleensä reagoimisesta ihon rasvan kanssa. Kannattaa painella ihoa paperilla meikkivoiteen levityksen jälkeen ja näin ottaa ylimääräinen rasva ihon pinnasta pois.. Voi olla syytä myös vähentää kosteusvoiteen määrää tai vaihtaa voidetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738