Kokemuksia ja kannattaako?
Kamera Ebaysta?
2
252
Vastaukset
- PayPalli
Kannattaa ensin vertailla hintoja ennen ostopäätöstä. Minä olen ainakin löytänyt halvemmalla kameroita, filttereitä jne. Lisäksi PayPalilla on helppo ja turvallista maksaa ostetut tuotteet ( myös tuotepalautus toimii ja saa rahat takaisin helposti). EU:n ulkopuoliset ostokset ovat sitten hieman monimutkaisempia tullin ja alvin vuoksi.
- ei oikeata
satoja, tuhansia tuotteita olen tilannut, kamerasta on mielipide ja kokemuksia.
mielipide, vain 50 e jotain "erikoiskameraa" kannattaa ostaa, ei mitään oikeaa satasien kameraa, sillä tuskin on samaa laatua kuin täällä Suomessa ja 2000 km etäisyydellä suomesta. Itse en ostais satasten kameraa kuin Suomesta, Ruotsista ja Saksasta, sellaisesta kaupast joss aon varmaan ilmainen palautus.
Kiinan tavaralla ei ole takuuta eikä palautusta, tai on, mutta posti Kiinan suuntaan maksaa hurjasti ja vaurioituminen ja katoaminen yms, on todellisuutta.
ei kiinasta laatua halvalla saa, erikoisia sovellutuksia ja erikoisia laitteita saa halvalla, sellaisia olenkin tilannut kaikki mahdolliset kaikkiin kameroihini, kahteen jopa ennen varsinaisen kameran ostoa.
tuollaisen olen tilannut pari vuotta takaperin ja hyvin on toiminut. on ollut useissa tilaisuuksissa on kolmos-neloskamerana, kodissa poissa ollessa turvakamerana ja tietysti autossakin joskua, on vaan melko häiritsevä tuulilasissa jos kaksi on etupenkillä.
http://i00.i.aliimg.com/photo/v2/1101207192_1/F900LHD_Car_DVR_with_HD_1920_1080P.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707