Kamalin yhdistelmä: HP:n läppäri ja Windows 8 käyttis. Ei voi kenellekkään suositella ja olen iloinen, että vain olen toisen puolesta sen kanssa paininut useita tunteja saadakseni wörkkimään sujuvasti, enkä itse sitä yhdistelmää omista. Kuinka Microsoft on ollenkaan päästänyt tuon käyttiksen markkinoille ja miksi laki ei kiellä kaikkia HP merkkisiä koneita? ps.Vistaa haukuttiin muutama vuosi sitten huanoksi, mutta se sentään toimii perinteisen loogisesti, toisin kuin kasi! -Prkl!- Olen paasannut. Ugh!
ps.en kysynyt mitään, oli vain tajunnanvirtaa. :-D
Windows 8 ja Hp läppäri O_o
seiskalla mennään.
1
146
Vastaukset
- H ja P ?
HP,n tuotteilla on huono maine ajurien päivitysosastolla ! Minä olen "kiertänyt" kaukaa HP tuoteet, sillä vaikka kone pelaisikin kunnolla kun sen tuo kotiin kaupasta, niin sitten se rumba alkaa kun koitetaan asentaa se HP tulostin, jos se sattuu olemaan vuoden-parin ikäinen, sillä ajurit puuttuu uusille emolevyille , joten ikävää, että sen muutaman Euron halvemmalla hinnalla moni retkahtaa ostamaan sen "ihan-uuden" koneen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910