olen lähdössä zurichiin ja kaikenlaiset matka vinkit ja kokemukset ovat tervetulleita!
zurich
5
1770
Vastaukset
- Alphonse
Keskeinen vinkki on se, että ota paljon rahaa mukaan. Zürich on yksi Euroopan kalleimpia kaupunkeja.
- käynyt
Halpa paikka ei tosiaan ole mutta käymisen arvoinen. Itse olin kesällä siellä ja tein lisäksi junamatkan Zürichista Luganoon. Oli jo maisemien puolesta upea, Lugano samoin.
- greippi
moi. mä oon kans menos ens vuodeks zurichiin, et jos oot löytäny jostain jtn hyödyllistä tietoo, infoo mua ihmeessä! kuin pitkäks aikaa oot menos ja mitä tekee? :) (zeniitti_85@luukku.com, jos haluut keskustella enemmän... :)
- jona
tuosta kun lähdet zurich-järven vasenta rantaa n 30km vaikka paikallisjunalla niin sieltä löytyy kiva pikkukaupunki nimeltä rapperswill, siellä on mm suomalaisia jääkiekkoilijoita ja vanha linna missä oli ainakin aikaisemmin kaikkien euroopan linnojen pienoismallit, hieno vanha kaupunki ja halvempi hintataso kuin zurichissä, samalta kohtaa pääsee siltaa pitkin järven yli ja vähän matkaa vastapäisille vuorille löytyy einsidelnin luostari, näkemisen arvoinen
hyvää matkaa - kaupungissa asunut
No hintataso on suhteellista. Ei Zürichissä enempää rahaa mene kuin Helsingissä :-)
Hieno kaupunki, mutta niin ovat monet muutkin Sveitsissä. Luzern olisi mainio paikka viikonloppuvisiitille. Graubündenissä olisi upeita maisemia.
Jos on kuumaa, niin käy uimassa Limmat-joessa kaupungin keskustassa, niin paikallisetkin tekevät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982