kun jotkut tyttöystävät/vaimot eivät hyväksy millään sitä, että pojallakin on sukulaisia ja perhe? Heti kun aletaan seurustelemaan/mennään naimisiin, pitäisi pojan katkaista välit omaan perheeseen ja sukuun. Miksi?
Mikä siinä on
4
263
Vastaukset
- monta kulmaa
Eivät kaikki miehet/poikakaveritkaan hyväksy kokemukseni mukaan niitä naisensa vanhempia.. Eli heti kun aletaan seukkaamaan, saattaa olla se vahtimisvietti päällä ja ne mustat sukat miehen jaloissa ja tämän äidilläkin jopa..
Eikä saa kyllä nainenkaan nähdä sukuaan aina vapaasti.. ainoa jota itse olisin viikottain ihan miehen luvalla saanut nähdä oli vuosia minulla anoppi.. Arvaappa, oliko kivaa? Onneksi sain tuon kuvion poikki ja omaan sukuuni jonkinlaiset välit takaisin. - dimple
Kertokaa minulle, kuinka usein sitten pitäisi nähdä kummankin vanhempia? Kuinka monta kertaa kuukaudessa, koska eikai sentään viikoittain? Miten usein pitäisi soitella?
- 13+10
Sen mukaan, ettei tarvitsisi sitten kantaa huonoa omaatuntoa kun niitä vanhempia ei enää ole.
- dimple
13+10 kirjoitti:
Sen mukaan, ettei tarvitsisi sitten kantaa huonoa omaatuntoa kun niitä vanhempia ei enää ole.
Eli kerro, kuinka usein tämä tapahtuu sinun kohdallasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747