Mies totesi mun rinnoista saunassa: "mukavat löllykät". Tottahan se on, mutta suutuin silti. Olisikohan se kiva jos toteaisin hänen vehkeestään:"ihana tumppi".
totuudenTORVI
4
265
Vastaukset
- pamg
No testaa miten reagoi kun joutuu itse kuulemaan totuuksia... itse kyllä vastaisin samalla mitalla, vaikka se ehkä saattaisi olla jollain tavalla lapsellista, mutta saattaisipa tajuta miten typeriä kommentteja itse viljelee...
- kaapio
Löllykät nyt ei ole mitenkään negatiivinen termi tisseille. Eri asia jos olisi sanonut "ihanat hyttysenpistot" tai "ihanat kärpäslätkät, nuo kuulostaisi lähinnä sarkasmilta.
- testi testi testi
saahan sitä olla sika mutta jos se vie naiselta ylpeyden niin haluaako nainen sellaista miestä, siinä testiä molemmille....
- kommentoitu
Älä sure. Moni mies on kadotanut rakkaansa typerillä kommeneillaan. Eikä oikeastaan koske pelkästään parisuhdettaa vaan myös kaverit menettävät toisiaan idioottimisilla kommentoinneilla.
Kuka jaksaa kuunnella pari- tai kaverisuhteessa ainaisia kommentointeja siitä sun perseestä tai tisseistä tai naamasta, lihavuudesta, laihuudesta, rypyistä, vaatteista, hiuksista, lista on loputon.
Todellakin kyllästyttää. Luulevat auttavansa vaikka vain pahentavat tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316079- 345553
- 293134
- 342504
- 442397
- 152138
- 372128
- 121721
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391706En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697