Miten olisi jos 50:set pitäisimme jonkunlaiset pikkujoulut Hesassa.Marraskuun alussa olevana viikonloppuna. Vastailkaa
tapaamiset
4
1213
Vastaukset
- Onko paikka? Vanhan kellariko
... ja siellä sokkonan tanssittais ja uskallettais livenä tavata? Minä ainakin uskallan. Tulethan sinäkin paikalle. Mulle kävisi toistaiseksi ellei kukaan varaa kaikki marraskuun viikonloppujen päivät.
Ehdota!- +50
pahemmin ketään kiinnostaa kun vastauksia ei ole tullu kun yksi..itse tulisin kilometrien päästä.Olisiko se aloitus paikka setori(ei oikein kirjoitettu välttämäti)Heh,pistetäänkö kukka suuhun niin tunnistetaan toisemme´..no jokatapauksessa se jää muutenkin vielä nähtäväksi onnistuuko,olkaamme kuulolla ))))
- toki minäkin
Huomenta,
olisiko niin, että viisikymppiset eivät useinkaan käy tällä palstalla... Tai sitten on jo muodostunut piiri/piirejä, jotka järjestävät tapaamiset vain keskenään... Tällainen, yleinen, kaikille halukkaille osoitettu kutsu on ihan jees! Kuuluttanet miitistä chatissakin...
Itse suhtaudun ehdotukseesi avoimin mielin ja ennakkoluulottomana ihmisenä tulisin mielelläni viettämään erilaisen illan. Ilman sen kummempia odotuksia kuin, että voisi olla ihan hauska kokemus tavata.
Minunlaisiani, mielenkiintoisia taustatapetteja on varmaan muitakin, jotka emme pidä "meteliä" itsestämme, mutta olemme myös ainutlaatuisia omina itsenämme. - +50
olisin tullut...mutta kohtalo puuttui peliin ja joudun leikkaukseen...mutta olemme silti ainutlaatuisia )))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010