Onko ketään muita ujoja Itä-Suomen alueella? Jos löytyisi, niin kiinnostaisiko tavata porukalla? Jä21nnittettäisiin sitten yhdessä! ;)
Itä-Suomen ujojen tapaaminen?
5
240
Vastaukset
- gein
Hyvä idea! Mentäis porukalla katsomaan vaikka joku kauhuleffa.Leffan jälkeen joukolla hautausmaalle vapisemaan.
- Hissukka 147
Kiinnostaisi tavata muitakin ujoja.
- hyvä idea kerrassaan
Sopikaa jokin paikka ja aika jakokoonutkaa. Jos kaksikin ujoa tulee paikalle, niin se on kohtaaminen, tietenkin olis varmaan kiva jos olis en emmänkin.
Voisi olla jokin tilaisuus, leffa tai kahvila, ja sitten alkaisitte jutustelemaan ka punastelisitte vaikka kilpaa. - Ujo itsekkin
Facebook tapahtuma: "Itä-Suomen ujojen tapaaminen", 143 ilmoittautunut tulevansa paikalle, paikalla 0.
- parempi idea
Ei kannata tavata porukalla. Parempi kokeilla etsiä itse seuraa ja laittaa mailiosoite. Sitten kirjoittelee ja näkyilee jos on halukkuutta.
Turhaa on myös sellaiset viestit joissa on aika ja paikka laitettuna. Sinne eivät tule ketään (ei yleensä aloittaja itsekkään).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717