Jesh, eli olen nuori neitokainen ja omistan Suzuki SV 650. Huollan itse pyörääni pienellä avustuksella pikkuisessa tallissani.
Kevät korjausta tehtäessäni, huomasin ettei se käynnisty ollenkaan. Purin kaasarin ja tarkastelin miltä sisusta näyttää. Puhdistin kaikki mitä pystyin ja huomasin lian mukana olevan ruskeaa vettä. Pistin kaikki paikoileen ja laitoin bensaa suoraan bensaletkuun jotta puhdasta bensaa menisi koneeseen. Yllätyksekseni se käynnistyi heti.
Joten vika on siis tankissa. Ostaessani myyjä taisikin mainita, että bensatankissa saatta olla ruostetta. Miten minun kannattaisi tankki puhdistaa? Minulla on hiukan vannehappoa ja ajattelin jos sillä voisi puhdistaa? Vai pitäisikö mennä sisusta hiekkapuhaltamaan?
Kokemuksia?
Ruostetta bensatankissa?!
Suzukigirl9
2
246
Vastaukset
- Mika...
Mulla ei ole kokemusta bensatankin puhdistuksesta, mutta oheisien linkin takaa löytyy neuvoja, ideoita ja opastusta. http://www.intruderclubfinlandry.fi/
- mb & bandit
Tankki irti ja sitruunahapolla esim kr10 liottaen ja huuhtelu& kuivaus kyllä ruosteet lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656