Olen lukenut 257 koeajo-juttua joihin luotan yhtä paljon kuin Paavo Väyryseen. Itse olen päivän päristellyt -99 mallin XK8:lla..mutta...
kysyisinkin nyt autoa paremmin tuntevien positiivisia ja negatiivisia havaintoja autosta. Niin ja onko talvikäytöstä kokemusta?
Harkitsen nimittäin vakavasti vaihtoa XKR:ään ensi keväänä...
Mielipiteitä XK8 tai XKR
2
637
Vastaukset
- jjj
Voisitko lähettää linkit jos jokin niistä olisi sähköisesssä muodossa. Tonne klubimme malliesittelyyn...
- xk8
Itselläkin ollut sama mielessä mutta sopivaa yksilöä ei ole vielä tullut vastaan; kenties nyt tuotuna voisi ajatella kun valikoima on parempi.
Koeajoissa XKR on yllättänyt lähinnä neutraalisti; ero ei olekaan niin suuri kuin sitä ajattelee eli se "viimeinen potku" on kuitenkin sen verran harvinainen.
Kenties kannattaa odotella miltä uusi XK tulee näyttämään ensi vuonna?
Talvikäytön suhteen renkaat lienevät se kynnyskysymys eli kun 18" on minimi, talvirenkaiden suhteen joutuu helposti tekemään kompromissejä. Esimerkiksi meillä S-type R on "melkein kesäauto" ja talvella XK8 on enemmän ajossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787