Olen lukenut 257 koeajo-juttua joihin luotan yhtä paljon kuin Paavo Väyryseen. Itse olen päivän päristellyt -99 mallin XK8:lla..mutta...
kysyisinkin nyt autoa paremmin tuntevien positiivisia ja negatiivisia havaintoja autosta. Niin ja onko talvikäytöstä kokemusta?
Harkitsen nimittäin vakavasti vaihtoa XKR:ään ensi keväänä...
Mielipiteitä XK8 tai XKR
2
629
Vastaukset
- jjj
Voisitko lähettää linkit jos jokin niistä olisi sähköisesssä muodossa. Tonne klubimme malliesittelyyn...
- xk8
Itselläkin ollut sama mielessä mutta sopivaa yksilöä ei ole vielä tullut vastaan; kenties nyt tuotuna voisi ajatella kun valikoima on parempi.
Koeajoissa XKR on yllättänyt lähinnä neutraalisti; ero ei olekaan niin suuri kuin sitä ajattelee eli se "viimeinen potku" on kuitenkin sen verran harvinainen.
Kenties kannattaa odotella miltä uusi XK tulee näyttämään ensi vuonna?
Talvikäytön suhteen renkaat lienevät se kynnyskysymys eli kun 18" on minimi, talvirenkaiden suhteen joutuu helposti tekemään kompromissejä. Esimerkiksi meillä S-type R on "melkein kesäauto" ja talvella XK8 on enemmän ajossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738