Minkälaisessa uimapuvussa voisi jotenkuten näyttäytyä rannalla? olen kokoa 50. Matka lähestyy ja pitäisi löytää uimapuku,
koko 50
5
240
Vastaukset
- UhkeeMuhkee
Uimapuvun malli riippuu siitä minkämallinen vartalo sulla on. Haluatko piilottaa vatsaa vai reisiä... Oletko pieni- vai isorintainen... Kiinnitä huomiota myös uimapuvun kuvioihin. Kuvio tietyssä kohdassa korostaa juuri sitä kohtaa.
Tässä jotain vinkkejä:
http://www.klingel.fi/uima-ja-alusasut/naisten-alusvaatteet/uima-ja-ranta-asut/uimapuvut/
http://www.ellos.fi/alus-uima-asut/uima-ranta-asut
Rohkeesti vaan rannalle :) - big326
Kiitos! olen todellakin isorintainen ja peitettävää löytyy mahasta eniten....tuo klingelin mallisto näytti kivalta.
- kesää ootellessa...
H&M:n verkkokaupassa oli mielestäni kivannäköisiä kokouimapukuja. Itse tykkään myös tankini (tai siis sellainen uimatoppi) ja bikinihousut- yhdistelmästä. Housut saa vatsaa litistävinä ja siihen vielä se topin helma päälle, niin vatsa ei kiinnitä niin huomiota.
- isotisotisot
Kannattaa hankkia uimapuku joka on liivikoon mukaan jos sinulla on isot rinnat.
- UhkeeMuhkee
Äläkä piilottele rintojas, jos sulla kerran sellaiset on :) Sellanen uimapuku on paras, missä on kupeissa vähän tukee tai kevyt toppaus, mikä kohottaa rintoja. Ainakin ite tykkään, kun oon kans kokoa 48/50 ja vartaloltani tiimalasi ja kuppikoko D tai DD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807