Hei, keväällä esikoisemme täyttää huimat viisi (5) =) vuotta ja haluaisimme kovasti yllättää hänet ystävineen IhAn oIKeaLLa TaiKUriLla!!!
Oletko kiinnostunut lastenkutsuista? Pidätkö lasten kanssa pelmaamisesta?
Hymyssä suin odotamme vastaustasi!
Anne ja perhe
Taikuri hakusessa!
8
1224
Vastaukset
- vinkki
www.taikaveb.net sieltä linkit kohdasta löydät pitkän listan taikureita.
ja laittakaa sähköpostinne tänne niin jotkut voi vastailla- Klabbis
Siis www.taikaweb.net mistä löytyy linkit kohdasta
paljon taikureita. - kivatytto
Klabbis kirjoitti:
Siis www.taikaweb.net mistä löytyy linkit kohdasta
paljon taikureita.temppuilu on kivaa ja jopa olen harrastanut sellaista no minä osaan monta juttua tempuista ja akikkea mutta rupesin kyllästymään ja aloin lopettamaan ehdotuksia kannattaisiko enään harkita temppuilua? :)
- Klabbis
kivatytto kirjoitti:
temppuilu on kivaa ja jopa olen harrastanut sellaista no minä osaan monta juttua tempuista ja akikkea mutta rupesin kyllästymään ja aloin lopettamaan ehdotuksia kannattaisiko enään harkita temppuilua? :)
Temppuilusta ja kokeile jos temput innostavat myöhemmin,itsekin harjoittelen vain silloin kun se tuntuu mielekkäältä.
Klabbis - kiitos
Klabbis kirjoitti:
Temppuilusta ja kokeile jos temput innostavat myöhemmin,itsekin harjoittelen vain silloin kun se tuntuu mielekkäältä.
Klabbisiitos veli klabbis, huolimattomuuttani olin mennyt laittamaan tuohon väärän soitteen mutta asia on nytten kunnossa
T: taikaveli
- MagicMiku
Tunnen lahdesta useta taikureita sopuhintaan tuollainen synttärikeikka on aivan mahdollinen, mutta jotenkin täytis saada yhteystietoja jotta asia edistyy.
MagicMiku - taikuri
www.taikuri1.tk
- Taikuri lehmä
Yksi hyvä taikuri on taikuri Martti Aitolehmä http://www.taikurilehma.com Sopiva taikuri lastenjuhliin. Taikureita on samanlaisia ja taikuri Martti Aitolehmä on erilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316079- 345553
- 293134
- 342504
- 442397
- 152138
- 372128
- 121721
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391706En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697