ELVIS-Korhonen onki sgagis pönttö

Seppo"kerimäki-Hietanen

.

ELVIS-Korhonen potee kauheaa Keskusta-kaunaa

Karmeesta Keskusta-kaunastaan elävä KKK on tyypillinen stadiin muuttanut huonopäinen lande…,¨

( ...Jonka kaltaisia ei suuri enemmistö suinkaan ole... )

joka uhoaa maailmankuvansa huteruutta vanhoille juurilleen sylkien, uskoen vakaasti että voisi konsanaan karistaa päältään sen ainoa oikean ja aidon mikä hänessä saattaa vielä olla, kotimaakuntansa juuret ja niille kuuluvan kunnioituksen!

Muu pöpinä on Elvis-Korhosellakin jatkuvassa pulinassa ulkoa opittua mandraa, joka ei hokijaansa eikä hänen uskottavuuttaan miksikään muuta.

MUTTA NYT ON KÄYNYT NIIN ETTÄ..:

ELVIS-Koo ei uskalla tulla esiin omissa nimissään. Hänen feikin-feikinsä huutavat ELVIS –Koo:n kaunaa suu vaahdossa. Nimimerkki…. :) …käy kuumana kuin hellakoukku, ja Elviksen ”Stadin kundi” ei tahdo pysyä nahoissaan!

Vakava juttu tähän väliin sulle Elvis-Koo.

Älä sä Kainuun karvapää tuu tänne stadiin esittämään omissa nimissäs muitten juitsuja.. J. Malmstenin, vanhan stadin kundin kuvaavan stoorin esittäminen Elvis-feikki Stadin kundin nimissä ilman alkupäräistä lähdettä on junttien puuhaa ja roisia väärentämistä.., jos bonjaat, dorga?

TÄSSÄ ALLA ON Elvis-Korhonen VÄÄRENNÖS tänään aiemmin esitetty juttu, feikkinsä ”Stadin kundin” esittämässä tekstinä:

"
Niin gimis on Stadi,
siks toivomus snadi,
ett tsiigaa sais sen vielä kerran!
Sais sörkkaan viel tsöraa,
sinne skuru kyllä föraa
tai vislaa vois issikan tsärran

Näkis Hagiksen platsit
ja Brahiksen matsit
ja Valkan! Jukiplit se stemmaa!
Siell skriinais ja steppais,
vaikk kohtalo kneppais,
ett fickasta puuttuisi femmaa jne... "

Tuossa stoorissa on siis vain yksi vika, sen on Elvis-Koo pöllinyt sen alkupäriseltä skrivaajalta.

Etkö sä snaijaa juntti, että se tekstivarkautta, eikä sillä sun ”Stadin kundi" -feikilläskään ole sanan sijaa tuohon tekstiin.

*

ELVIS Koo jatkaa ”tekstissään Stadin kundina” mulle feeduiluaan :

Elvis-Koo sanoo:

"Älä, kuule, ala halveeraamaan Stadia ja tyrkyttämään tänne sitä landelaisten puoluetta! Jos täällä ei passaa elää niinkuin stadilaisen kuuluu ja sivistyä äänestämään oikeita puolueita.

Keris sanoo:

Stadia täällä halveeraat vain sä, aito kainuulainen sammaleentaluttaja, ja samalla sä juntti paat halvalla myös oman kotimaakuntaasi Kainuun asiallista jengiä.

Monikaan heistä ei uhoa täällä suu vaahdossa sun laillasi eikä kukaan höyryy hevon skeidaa muitten nimissä, kuten sä teet joka hetki!

Varmaanki siellä cajanuksessa häpeäisivät sun sekoilujasi jos vain tietäisivät!

Älä sä Elvis-Koo mee siellä käydessäs ainakaan julkisesti kertomaan ominas noita juttujas, saattavat gnebata kipeesti sua kärsään.

Kummaa sekoa sä muuten esität, sillä uffari sanot olleesi mutta vaahtoot just 1:1 kuin Hagigsen punis!

Joku siinä mättää.: Ehkä ootkin dogaamisesta Intistä hatkat saanut vanha vääpeli, joka täällä polttaa nahkaa suur-veetutuksen kauheessa paineessa?

Mutta yks juttu Elvis-Koo…, kenen sä luulet sun juttusi kiinostavat…. tuskin montaakaan, ei niin pätkääkään…

On täällä stadissa muutakin funtsattavaa kuin yhden vaahtopään pönttövuoren uhoamiset kipeessä Keskusta-kammossaan.

Seppo Hietanen
kerimäki st

CITY-Keskusta 229

.

17

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautalehti

Upeaa vaalityötä... kepulaista vaalityötä.

• 3.linja

Kapi Kunnar saa vain sitä mitä on pitkään tilannut. Milloin Stadin kundina, asevelisosialistina, KKK:na soittanut poskea ihan tolkuttomasti, mekastanut päsmäröiden keskustalaisia kuin olisi suurikin päällikkö. Hän on kohdistanut härskin pilkkansa varsinkin city-keskustalaisuutta kohtaan.

On ollut vain ajan kysymys, milloin jonkun city-keskustalaisen kuppi täyttyy, ja hän asettaa härskin kainuun kapin ojennukseen. Kapiin ei mikään kiltti ja hyväntapainen huomautus tehoa. Sitä on yritetty sadat kerrat, ja mies on vain muuttunut entistä ilkeämmäksi.

Jos aitoa Stadin kundia halveeraa, kosto on varma ja nopea. Sanotaan Kallion kundien syntyvän kivi kädessä. Kuten vanhoista SF-elokuvista olemme oppineent, Kallion kujilla jäivät eloon vain nopeimmat ja kovimmat.

On hienoa, että City-Keskusta vetää puoleensa väkeä kaikista kaupunginosista, ammateista ja yhteiskuntakuntaluokista.

• Otsikossa kaikki

...

• K.K.Korhonen

Ennen kuin lähden päivän runsaisiin puuhiin, vastaan tähän, vaikka ei tämä sitä ansaitsi.

Olet näköjään eilen kuulutellut minua toistuvasti ja väittänyt eräitä kirjoituksia minun kirjoittamikseni. Kuulehan pönttö, kun bamlaan Sinulle:

Olin koko eilisen päivän myöhään iltaan asti täällä Kokkolasta vierailevan kälyni kavaljeerina ja oppaana kaupungilla ja sitten kyläilemässä hänen kanssansa hänen veljensä luona täällä, kun sairas vaimoni ei jaksanut lähteä hänen mukaansa. Sitä paitsi Sinulle minä nyt viimeksi kirjoittelisin mitään. Muistaakseni vain yhden kerran olen kirjoituksiisi reagoinut, ja sekin oli liikaa.

Tuosta stadilaisuudesta:

Oikeasti minulla on ihan muut perusteet kuin stadilaisuuteni olla hieman ylpeäkin itsestäni, mutta otetaan nyt sitten tämä asenne ja tyyli, jotta Sinäkin ymmärtäisit:

Sukujuureni ovat todella Kainuussa, jossa itse en ole asunut koskaan. Syntynyt olen pohjois-savolaisessa kunnassa ja lapsuuteni ja varhaisnuoruuteni elin Pohjois-Pohjanmaalla. Tänne stadiin tulin 1.10.1951, eli just 53 vuotta sitten. Olin silloin 16-vuotias, kuten olen kertonut. Siitä lähtien olen ollut stadilainen. Olen asunut täällä yli kymmenessä osoitteessa kuudessa eri kaupunginosassa, siellä Sinun mainostamassasi Kalliossakin, jossa edelleen omistan sijoitusmielessä ostamani pikkuasunnon, mutta itse olen asunut nyt jo 20 vuotta vehreämmissä maisemissa Keskuspuiston laidassa Pakilassa.

Olen tosin välillä asunut 3,5 vuotta muualla Suomessa, kun me sotilaat jouduimme siirtymään tehtävistä toiseen ja 3,5 vuotta ulkomailla YK:n hommissa, ja vähän aikaa myös SPR:n hommissa ja muutaman vuoden yhteensä olin komennuksella sotakouluihin Lappeenrantaan ja Haminaan, mutta stadilainen minä olin noinakin aikoina.

Sinä turvenuija lienet juuri hiljattain sieltä Kerimäeltäsi tänne stogen pyörissä kulkeutunut landepaukku.

Luuletko Sinä, dorka, että minä mm. musiikkimiehenä en tietäisi tuota esittämäni runonpätkän historiaa, jota Sinä landepaukku et näy tuntevan. Sen kirjoitti stadilaisen Ässärykmentin alikersantti Veikko Lehmuksela rintamalla Karhumäessä 1942, ja Molli-Jori (Laivaston soittokunnan apulaiskapellimestari pursimiehen arvoisena tuolloin) sai sen käsiinsä ja teki siihen melodian ja esitti sen. Ja sen nimi ei ole mikään ehdottamasi Stadin ralli, vaan Stadin kundin kaiho, paina mieleesi!

Niin gimis on Stadi,
      siks toivomus snadi,
      ett tsiigaa sais sen vielä kerran!
      Sais sörkkaan viel tsöraa,
      sinne skuru kyllä föraa
      tai vislaa vois issikan tsärran

Näkis Hagiksen platsit
      ja Brahiksen matsit
      ja Valkan! Jukiplit se stemmaa!
      Siell skriinais ja steppais,
      vaikk kohtalo kneppais,
      ett fickasta puuttuisi femmaa jne...

On siinä vielä pari muutakin säkeistöä. Tässä viimeinen:

Vaikk Lintsillä oisin
      ja penkillä goisin
      ja aina ei ois, mitä skruudaa,
      silti gimis on stadi,
      siks toivomus snadi,
      ett gartsoillas vielä sais luudaa

Tiedätkö ”tekostadilainen" edes sitä, että Ässärykmentissä palvelivat myös sankarilliset res. upseerit Unto Varjonen ja Väinö Leskinen, ”asevelisosialistien” johtohahmot, jotka sitten 1947-48 vaaran vuosina torjuivat Suomen joutumisen kommunistien valtaan!

Minä en viitsi sanoa sitä, mitä Sinusta ajattelen, sillä olen sivistynyt upseeri ja herrasmies. Ja myös stadilainen. Tähän yhdistelmään ei voi kuulua kepulaisuus. Minun ei tarvitse määritellä Sinun ”sivistyksesi” laatua, sillä Sinä kyllä esittelet sitä tarpeeksi! Jään vain kysymään: tuollaistako on kepulaisuus?

Ja noista kaikille ehdottamistasi volteista:

Minulta, sutjakalta entiseltä ja vielä hieman nykyiseltäkin urheilumieheltä ne voltit syntyvät kyllä, mutta koetapa Sinä tehdä nyt sellainen sen roikkomahasi kanssa. Älykääpiöltä se voi olla vaikeaa. Rupea harjoittelemaan, jotta kepun vaalisirkuksen huipennuksessa voisit esiintyä. Se varmaan jääkin viimeiseksi esiintymiseksesi tulevien vaalien tiimoilta. Ei kepulaisissakaan voi olla sellaista joukkoa kaltaisiasi täyskahjoja, jotka Sinut edustajakseen valtuuttaisivat.

Minua odottavat taas ihan muut ja mieluisammat puuhat, mutta Sinä muun kepulaisen rupusakin kanssa jäätte varmasti tänne päivystämään ja skrivailemaan tunnetulla ”taidollanne”. Eipähän teillä ole muutakaan tekemistä.

• "klonkku"

"Sinä turvenuija lienet juuri hiljattain sieltä Kerimäeltäsi..."

Tuossa KKK ei vielä tiedä keriksen vain napanneen jostain tuollaisen nimimerkin. Ei keris Kerimäeltä ollut. Joskus hän kirjoitti nimimerkillä "epätietoinen Riihimäeltä" (ei S24-sivustolla eikä keris silti Riihimäeltäkään ole kotoisin) ja muuta potaskaa vuosien saatossa on eri foorumeille syntynyt eri nimimerkeillä niin paljon ja laatuaan sitä ihtiään, että suurin osa taitaa olla poistettu?
        Ja niitä oikeusjutuilla uhkailuja...huh huh...!!!

• Papat jaksaa heilua?
        "klonkku" kirjoitti:

"Sinä turvenuija lienet juuri hiljattain sieltä Kerimäeltäsi..."

Tuossa KKK ei vielä tiedä keriksen vain napanneen jostain tuollaisen nimimerkin. Ei keris Kerimäeltä ollut. Joskus hän kirjoitti nimimerkillä "epätietoinen Riihimäeltä" (ei S24-sivustolla eikä keris silti Riihimäeltäkään ole kotoisin) ja muuta potaskaa vuosien saatossa on eri foorumeille syntynyt eri nimimerkeillä niin paljon ja laatuaan sitä ihtiään, että suurin osa taitaa olla poistettu?
        Ja niitä oikeusjutuilla uhkailuja...huh huh...!!!

Eikä muuten tiedä "toimittajakaan", kuka on KKK.

Siitähän se meteli vasta nousikin, kun keskustalainen kuntavaaliehdokas, tämä "toimittaja" kaivoi lopulta jostain esiin, kuka KKK on.

• 229+19+1:)

• On kantsinut nostaa

Ei sekavan avauksen vaan K.K.Korhosen napakan vastineen vuoksi. Lueppa se ja nauti!

• Äläpä sano

Kapi kyllä on provosoitunut pahan kerran. Kirjoittaa tekostadilaisestakin, kun luulee keriksen olevan junantuoma. Kapi mokasi. Mutta ei se mitään, sillä Sepi se vasta mokasikin, kun sekosi Kapin profiilisivulla käytyään.

• Nimenomaan näin

• Anonyymi

Kaksi viestiä poistettu

• Anonyymi

Jorma on vasemmiston kasvatti. Ei olisi saanut valita armeijaan.
      SDP otti nämä, kun alkoi heille kuntavaali ehdokkaaksi lupasi SDP pomot heille upseerin natsoja. Ne kuitenkin poistettiin vuonna 2001. Huomasi SA ettei tuollaisia upseereja voi olla Suomen armeijassa jotka SDP puoluepomot luoneet. Näistä päästään eroon, kun viimeiset jää eläkkeelle tuota pikaa. He palaa aliupseereiksi kuten kuuluukin.
      Upseeriksi kuitenkin vaatimukset korkeat, näistä ei ole siihen.

• Anonyymi

Voi voi tuota kumipääkomppanian B-miehen alituista katkeruutta ja kateutta, mistä Osmiumkin on vuosien saatossa kirjoittanut. Korhosella on mennyt putkeen, sinulla ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi tuota kumipääkomppanian B-miehen alituista katkeruutta ja kateutta, mistä Osmiumkin on vuosien saatossa kirjoittanut. Korhosella on mennyt putkeen, sinulla ei!

Mikä mennyt putkeen? HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Voi v.. u mitä paskaa. Eihän tuota älyvapaata mongerrusta kukaan edes vuonna 2004 edes puhunut.
      T Oikeistodemari.

• Anonyymi

HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

2004???

Nyt on 2025.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      170
      5425
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      160
      1297
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      22
      1048
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe