Onko kenelläkään kokemusta suomi-venäjä seuran järjestämistä kielikursseista Pietarin yliopistossa? Onko opetus hyvää? Harkinnassa olisi lähteä ensi vuonna kuukaudeksi, joten kaikki informaatio olisi tervetullutta !!!
Kiitos.
s-v seuran kielikurssit
5
717
Vastaukset
Nykyään kaikkea voi opiskella netissä, ympäristö tietysti antaa oman säväyksen kielenkin opiskeluun... ennekuin lähdet Piteriin tzekkaa esim. linkit http://setka.tkukoulu.fi/velinkit.htm
ja http://www.oph.fi/etalukio/opiskelumodulit/venaja/- ArthurDent
Itse olin pari vuota sitten 2 viikon Hertsenin kursilla Pietarissa. Opetus oli tasokasta ja tiukkaa, kuin olisi ollut kansakoulussa. Opettaja on ehdoton auktoritetti. Itse pidin kurssista ja siitä että illalla oli mahdollisuus tutustua paikallisiin. Opetus keskittyi kuitenkin pääasiassa kielioppiin, sanasto ja käytäntö jäi vähemmälle. Suosittelen kuitenkin
Tais meillä kyl se aika mennä Vasilin saaren kuppiloita kierrellessä....
Ja opehan teillä oli kiva tuulahdus neovostoliitosta, oikein mukavan vainoharhainen tapaus...
Paikkana Plehis 6 on ihan ykkös paikka viettää sika halpa kaupunki loma pietarissa
tässä yksi vaihtoehto!
http://www.crlc.pu.ru/
vaativat opettajat,mutta koeta mennä sellaiseen ryhmää josssa ei ole härmäläisiä.Oppiin paremmin.
Votkaopinnothan jo osaat?
Suoraan yliopistosta kurssin saa halvemmalla kuin seurasta.- memmu
Olen ollut. Ihan jees jos tykkää venäläisestä opetustavasta. Tietysti riippuu opettajasta. Yksi vanhempi täti oli sellainen että sieltä tuli tekstiä koko ajan kuin konekivääristä, ja se suuttui jos välissä kysyi jotain.
Se huono puoli oli (kuten aina ryhmissä) että siellä mentiin ryhmän parhaimman oppilaan tahdin mukaan, joten minä heikkona olin vähän pulassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144