Minulla on levy, joka sisältää emulaattorin ja lukuisia Nintendo-pelejä. En ole pelannut niitä pitkään aikaan ja aioin pelata nyt niitä uudella tietokoneella, mutta en saanut toimimaan. Laitoin levyn sisään, ja pelit näkyvät DVD-RW-asema E:llä, mutta pelejä ei pysty pelaamaan. Jos klikkaan jotakin peliä, niin tulee sellainen vaihtoehto kuin Avaa sovelluksessa, mutta en ole löytänyt sopivaa sovellusta ja yksi vaihtoehto on, että Etsi kaupasta sovellusta. Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa auttaa.
Miten pääsisin taas pelaamaan levyllä olevia Nintendo-pelejä?
7
195
Vastaukset
Onko siellä mitään exe tai msi tiedostoa?
- votelo
Ei ole.
Tarvitset sen emulaattori sovelluksen!
EI ne pelit muuten käynnisty.
Ei word tekstitiedostotkaan käynnisty ilman vaadittua ohjelmaa.
Niitä löytyy esim. http://www.emulator-zone.com/doc.php/nes/- votelo
Sain levyn monta vuotta sitten kaveriltani, joka kopioi omalta koneeltaan pelit minulle. Jos oikein muistan, niin minulla ei ollut vanhassa koneessani mitään emulaattorisovellusta, vaan ne toimivat heti, kun laitoin levyn sisään. Eli sovellus ilmeisesti oli jo levyllä. Täysin varma en kuitenkaan voi olla. Aikaa on jo kulunut sen verran.
Jos siellä ei ole muutakuin nes päätteisiä pelejä et saa auki ilman emulaattori sovellusta. Aikaisemmassa on linkki, valitset niistä jonkun. Esmi. Jnes tai Nesticle mitä itse olen käyttänyt.
- Anonyymi
FCEUX emulaattori.
- Anonyymi
...jaksoit sitten kaivaa 6 vuotta vanhan ketjun esiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997