Hei onko tää nyt ihan oikeesti hyvä aihe riidellä?

Mies kyllästynyt

Olen siis 30 mies ja ollut koko elämäni "laihaläski". Reilu vuosi sitten vaimo (joka myös pyöreä), ehdotti että voitaisiin molemmat alkaa käydä salilla, niin olisi kiva sitten katsella toista. Tämä sopi mulle mainiosti ja heti seuraavalla viikolla haettiin molemmat kortit, saatiin ohjelmat ja aloitettiin treenaamaan. Parin päivän päästä menin kuitenkin salille yksinään, kun vaimolla olo edelleen lihakset kipeät. Ei tässä muuten mitään, mutta sain lähteä päivittäin salille yksinään, milloin oli lihakset kipeät, milloin oli töitä, milloin pää kipeä, sun muita lukuisia selityksiä.

No olen antanut asian olla, vaimo on edelleen pyöreä, mutta erityisen tyytyväinen omaan vartalooni. Nyt kuitenkin riita ilmiliekeissä ollut melkein kuukauden kun vaimo halusi tulla salille käymään ja menin avustamaan salilla tapaamaani naista erään laitteen kanssa. Huutaa vaan että sali saa riittää tai ainakaan en saa toisille naisille puhua, kyselee olenko pettänyt häntä yms. Ihan oikeasti?

1

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ope85

Tuosta päätellen naisella voi olla itsellään huono itsetunto johtuen omasta vartalostaan ja hän saattaa olla epävarma siitä, kelpaako hän enää sinulle.

Ei tietenkään ole reilua että hän syyttää sinua tuollaisesta. Kannattaisiko odottaa kun tilanne on rauhallinen ja kerrata tapahtumat että nainenhan itse ehdotti salia ja itse jättäytyi pois. Ehkä hän vain tarvitsee vakuuttelua siitä että rakastat häntä edelleen painosta huolimatta ja että sinulla on oikeus käydä salilla jos siltä tuntuu.Voit esimerkiksi kertoa vielä (me naiset tarvitaan välillä kertauksen päälle kertausta) että sinusta olisi mukavaa jos hän tulisi mukaan.

Jos nainen rähjää niin paras vaan koittaa pysyä rauhallisena vaikka se onkin välillä vaikeaa, mutta sanoa että sinua loukkaa sellainen aiheeton syyttely.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe