ostin äsken junalipun lauantaille joka makso 6,60 ja se mun välimatka on 100 km eli kaukoliikenteen juna. mut huomasinki että pystynki lähtee vasta sunnuntaina niin pystynks vaihtaa sitä mun junalippuu jossain tai maksaako se jtn? koska luin VR:n sivuilta et se vissii maksais 10 e peruutusmaksu mut koskeeko se myös junan vaihtoo? ku ei mun kannata varmaa sitä vaihtaa jos mun alkuperäinen lippu makso 6,60 ja jos se peruutusmaksu on 10e... apua kertokaa mitä teen ! en osaa selittää paremmin :D
apua mitä teeen!
8
234
Vastaukset
- Röyhyyttävä sokko
vilkaisin asiaa vr:n sivuilta. Olin tulkitsevinani, että peruslipun vaihtomaksu olisi viisi euroa, halvempaan lippuun vaihtamisen yhteydessä erotusta ei hyvitetä. Siitä kuinka käy, jos sunnuntain juna onkin kalliimpi en löytänyt mainintaa. Myöskään opiskelijalipun vaihtamisesta en löytänyt pikavilkaisulla dataa. Soita asiakaspalveluun ja kysäise, niin saat varmaa tietoa.
- köyhä opiskelija
joo on kyllä vähän sekavasti siellä mainittuna! taidanpa soittaa, kiitos!
- Röyhyyttävä sokko
teeppä se ja kerro tännekin lopputulos vastaisen varalle. Toivottavasti homma järjestyy parhainpäin.
- köyhä opiskelija
Röyhyyttävä sokko kirjoitti:
teeppä se ja kerro tännekin lopputulos vastaisen varalle. Toivottavasti homma järjestyy parhainpäin.
No niin, eli lipun voi vaihtaa kalliimpaan maksaa vaan erotuksen ja muutoskulun 10€uroa sekä vaihtomaksun 7.30€.
- 2222
köyhä opiskelija kirjoitti:
No niin, eli lipun voi vaihtaa kalliimpaan maksaa vaan erotuksen ja muutoskulun 10€uroa sekä vaihtomaksun 7.30€.
Ehkä sun kannattaa myydä se halpa lippu.
- oilioili
2222 kirjoitti:
epaepaepa rapuraprir piriini on aspiriini
- CruellaDeVille
2222 kirjoitti:
Myös VR:n asiakaspalvelussa neuvottiin, että lipun voi myydä eteenpäin.
- Mitäs ostit
Vähän riippuu siitä, millä ehdoilla olet lipun ostanut. Hinnasta päätellen kyseessä on erikoistarjous ja niihin ei muutoksia pysty tekemään. Kannattaako soittaa asiakaspalveluun, kun jo pelkkä puhelu maksaa 1,99..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767