Kuubalaisen Serranokahvin valmistus?

tekse__

Hei, äitini toi Kuubasta sellaisen punaisen pussin Serrano kahvia, sisällä siis ilmeisesti kahvipapuja, miten tätä kahvia valmistetaan? :D Pakettia ei ole uskaltanut vielä avata

1

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KultaKatriina

Ostin myös itse viime Kuuban reissulta Serrano-kahvia, tosin valmiiksi jauhettuna. Monet paikalliset kehuvat sitä parhaaksi paikalliseksi kahviksi. Olen tehnyt kahvia presso-keittimellä, melko vahva aromi, joten vähän normaalia pinempi annostelu on ollut riittävä. Olen myös miksannut suomalaisten kavien kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      281
      7175
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      68
      4957
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      141
      3339
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2449
    5. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      88
      2214
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1910
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      178
      1696
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1558
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1534
    10. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1435
    Aihe