Iceweasel & Gstreamer

1+5

Toimiiko teillä Gstreamer Iceweaselissä?

Itsellä lopetti toimimasta, kun asensin Wheezyn 7.0.5 puhtaalta pöydätä.

about:config ei mainitse mitään Gstreameristä.

media.gstreamer.enabled pitäis löytyä ja orvoksi laittaa true.

Lisäsin käsin, mutta ei toimi ei.

http://html5test.com/

sanoo Codec detection kohdalla punaisella Buggy.

Gstreamer0.10-fluendo-mp3 on asennettu, mutta mp3 tukea ei selaimeen tule.

Iceweasel 24.4.0 toimi moitteettomasti.

15

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • debianisti

Meikällä toimii niin wheezyllä kuin jessielläkin.

• 1+5

Mielenkiintoista... Itselläkin toimi, ennen uudelleen asennusta. Asensin varalta uudelleen, mutta ei auttanut.

Levykuvan ja levyn md5sum täsmää Debian sivun kanssa.

• 1+5

Voisko joku laittaa ohjeet miten tuon mp3 tuen saa Iceweaseliin. Ite en saa sitä enää toimimaan.

• debianisti

Montakos gstreamer-palikkaa sinulla on asennttuna, katso synaticilla ? Minulla on 18.

• 1+5
        debianisti kirjoitti:

Montakos gstreamer-palikkaa sinulla on asennttuna, katso synaticilla ? Minulla on 18.

Apper sanoo 10. Poistin Ugly ja fluendo-mp3 paketit, kun ei alkanu toimimaan.

En tiedä onko näistä tiedosista mitään apua...

Iceweaselin about:buildconfig sanoon --disable-gstreamer ja about:config ei näytä yhtään gstreameriin viittaavaa riviä.

Netistä löytyi tuollainen http://comments.gmane.org/gmane.linux.debian.devel.mozilla/14583

• debianisti
        1+5 kirjoitti:

Apper sanoo 10. Poistin Ugly ja fluendo-mp3 paketit, kun ei alkanu toimimaan.

En tiedä onko näistä tiedosista mitään apua...

Iceweaselin about:buildconfig sanoon --disable-gstreamer ja about:config ei näytä yhtään gstreameriin viittaavaa riviä.

Netistä löytyi tuollainen http://comments.gmane.org/gmane.linux.debian.devel.mozilla/14583

Minulla on kylläkin tuo ugly-plugini. onko sinulla alsa ja pulseaudio pluginit asennettuna ?

• 1+5
      • debianisti

| media.gstreamer.enable | oletus | totuusarvo | true |

• 1+5
        debianisti kirjoitti:

| media.gstreamer.enable | oletus | totuusarvo | true |

Yep. tein tuon ja asensin ugly paketin. Ei muutosta. Bandcamp ja Soundcload valittaa Flash playerin poissaolosta.

Asensin sitten flash playerin. Ovat kait sitten poistaaneet kummaltakin sivustolta HTML5 tuen?

• debianisti
        1+5 kirjoitti:

Yep. tein tuon ja asensin ugly paketin. Ei muutosta. Bandcamp ja Soundcload valittaa Flash playerin poissaolosta.

Asensin sitten flash playerin. Ovat kait sitten poistaaneet kummaltakin sivustolta HTML5 tuen?

Oliko asennettu flash "flashplugin-nonfree" ? Se nimenomaan tarvitaan ei muita.

• 1+5
        debianisti kirjoitti:

Oliko asennettu flash "flashplugin-nonfree" ? Se nimenomaan tarvitaan ei muita.

flashplugin-nonfree ei ole asennettuna. Bandcamp ja Soundcloud toimi noin kk sitten ilman Flash playeriä. Ei toimi enää.

Bandcamp toimii Konqueror selaimella ilman Flash härpäkettä. Iceweaselillä ei.
        Tosin Konquerorissa vähän bugaavasti, mutta toimii kuiteskin.

• 1+5

Kubuntu 14.04-live testailua...

Bandcamp ja Soundcloud toimii ilman Flash playeriä. Eli sivustoissa ei ole mitään vikaa.

• debianisti

Hitsiläinen kun on visainen juttu. Minä soittelen Operalla ja Iceweaselillä ilman mitään ongelmaa. Onko muuten gxine ja vlc lisäkkeineen asennettuna. Työpöytänä on xfce4. KDE:n en koske pitkällä tikullakaan.

• 1+5
        debianisti kirjoitti:

Hitsiläinen kun on visainen juttu. Minä soittelen Operalla ja Iceweaselillä ilman mitään ongelmaa. Onko muuten gxine ja vlc lisäkkeineen asennettuna. Työpöytänä on xfce4. KDE:n en koske pitkällä tikullakaan.

Uus testi...

Latasin Mozillan sivulta "oikean" Firefoxin. 29.0.1.

Asensin sen Debianiin noilla ohjeilla. Vähän muokaten: http://namhuy.net/2352/install-firefox-debian-7-3-wheezy.html

Seuraavaksi gstreamer0.10-plugins-ugly asennus.

Tadaa!

Bandcamp ja Soundcloud toimii ilman Flash playeriä. Eli vika on Iceweasel 24.5.0 versiossa.

• 1+5

http://i62.tinypic.com/mv2amb.png

Voikohan tuota käyttää tuollalailla turvallisesti? Tai voiskohan tuota asentaa ihan "oikeasti" Debianiin. Näkyy toimivan erittäin hyvin ja ulkoasukin on mielekäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5830
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5333
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3014
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1992
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1653
    Aihe