Olen ostamassa autoa, jotain melko sporttista, n. 2000-3000e budjetilla. Olen kattonu nuita Mitsubishejä(galantteja ja eclipsejä) ja esm. Primeroita (GT). Oliskohan muita suht sporttisia kaaroja, kun ei itellä ole silmään sattunut? :) Ja bemareista en pahemmin välitä... :D Saa/on hyvä olla vähän erikoisemman näköinen. 2 litrasella koneella olisi kans hyvä olla.
Thx.
auton ostossa
8
156
Vastaukset
- bmw4
Mikäs bemaris on vikana, vähä vanhemmallakin on hyvät ajo-ominaisuudet. 2-3 tuhatta euroa ja saa jo hyvä kolmos sarjalaisen, vastaa ainakin kymmenen vuotta tuoreempaa japsia joka osa-alueella. Suosittelen katselemaan E46 koppasta kolmos sarjalaista.
- ©nimimerkki
eihän niissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ole, ulkonäkö ei vaan uppoo mulle
- hvlllö
©nimimerkki kirjoitti:
eihän niissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ole, ulkonäkö ei vaan uppoo mulle
Peugeot 205 1.9 gti
- karcaasw
huyndai coupe on hopee upee ja nopee
- töööt
Volvoa kehiin! S40 T4 kyllä melkein jo tolla hinnalla vois saada :) en sitte tiiä mitä tykkäät ulkonäöstä :D
- ex s40 t4
mul oli volvo s40 t4 vm 01 siihen kun laittoi säädettävän alustan niin ajettavuus parani :)
- volvo<3
Honda Prelude
- vaggilaine
honda tai VAG
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687