Olisko kellään infota mistä netistä löytäisi lähes musta liila luomiväri ? Tai ylipäänsä linkkejä mistä itse tilannut meikkejä ? Minulla on Diorin loppumassa oleva tuote mutta se on jo poistunut valikoimista eikä tämän paikkakunnan eikä seuraavan isommankaan Sokoksesta mitään vastaavaa löydy mistään merkeistä.
Olen vähän etsiskellyt internet kaupoista mutta löytämättä. Ja kyseessä pitäisi olla laadukas merkki joka pysyy silmissä sen 17h hyällä pohjustuksella eli Urban Decay löytyy siihen tarkoitukseen.
Netistä tilaamalla lähes musta liila luomiväri ?
CoolToday
1
140
Vastaukset
- gwcq
Makeup geekin "Drama Queen" on itselläni käytössä. Todella ihana ja hinta/laatusuhteeltaan loistava väri!
http://www.makeupgeek.com/store/eye-products/eyeshadows/makeup-geek-eyeshadows/makeup-geek-eyeshadow-pan-drama-queen.html
tuolta löytyy swatchikin kyseisestä sävystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787