Ostin Mercedes-Benz E 240 -99. Kuulemma ruostuu "helposti". Finkor hoitaa ruostesuojauksia mutta onko Pirkanmaa seudulla muita jotka hoitaa?
Kannattaako suojata?
4
176
Vastaukset
- oknuhbyg
Eiköhän noin vanha olis jo ruostunu, jos olis helposti ruostuvaa sorttia. Tuskin kannattaa suojata, paitsi jos pidät seuraavan 20 vuotta itellä.
Moi, suosittelisin aloittaja harkitsemaan hommaa vakavasti, Ruostesuojaus maksaa lähemmäs tonnin, eikä vain satoja euroja, joten sitä kannattaa harkita tarkkaan.
Minulla on itselläni finikorin suojaama Volvo, suojaus tehtiin hyvin, eikä ole ruosteongelmia, minunkin auto oli vanha suojatessa, yli 15 vuotta.
Eli kyllä ruosteenestokäsittely hyvin tehtynä on ok juttu, mutta itse olen huomannut että autossa on niin paljon muita ongelmia, että auto voi mennä täysin kelvottomana romuna paaliin, vaikka olisi ruosteeton kori.
Eli muihinkin ongelmiin kannattaa varautua, ja miettiä että pitääkö autoa ainakin 10 vuotta, sillä vaihdossa ruostesuojauksesta ei minun käsityksen mukaan hyvitetä yhtään enempää kuin suojaamattomastakaan autosta.
Mutta jos olet päättänyt pitää auton, ja pidät siitä paljon niin suojaus voi kannattaa.- Parempana pitkään
Kannattaa suojata, JOS ei ole ruostetta mikä jää massan alle.
- kkmk78
2-3 tonnin autoon tonnin suojaus...mieti vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797