gtx765m

haculous

onko hyvä näytönohjain tässä mun läppärissä sain lahjaksi enkä tiedä tietokoneista mitään nimittäin pelaamiseen

11

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjhg
    • haculous

läppäri on asus g75

• haculous

: G750JW malli

• lkjhg

No siinähän se on antamassani linkissä kerrottu peliominaisuudet. Toki samalla rahalla olisi saanut tykimmän pöytökoneen pelaamiseen jos ei ole tarvetta kuljetella paikasta toiseen.

• asdfds

Läppärit eivät ole hyviä pelikäyttöön, vaan siihen tarvitaan pöytäkone. Läppärien prosessorit ovat matalavirtaisia ja hitaampia versioita pöytäkoneiden vastaavista ja sama pätee näytönohjaimiin.

Kevyeen pelaamiseen tuo voi ehkä jossain määrin riittää, kunhan tyytyy alhaiseen resoluutioon, vähäisiin yksityiskohtiin, eikä pelaa verkossa mitään battlefield 4:sta.

• lkjhg

• Tiedoton...
        lkjhg kirjoitti:

Kyllä bf4:kin tuntuu toimivivan pelattavasti.

https://www.youtube.com/watch?v=AL0Y_iPadw4

Tietäiskö joku hyvää ja huokeeta (n.160€) pöytä konetta, myös kohtuu hyvä ja halpa näyttö sekä näytön ohjain, onko näppimillä väliä. Pitäis koneen pyörittää minecraftin modei (esim. Tekkit)

• Tiedoton... kirjoitti:

Tietäiskö joku hyvää ja huokeeta (n.160€) pöytä konetta, myös kohtuu hyvä ja halpa näyttö sekä näytön ohjain, onko näppimillä väliä. Pitäis koneen pyörittää minecraftin modei (esim. Tekkit)

Käytettynä itse kasattuja katteleen Huudosta ja Murosta, johonkin kevyempiin peleihin sopiva saattaa löytyä. Nykyaikaisia pelejä on turha kuvitella pelaavansa jos pitää olla näytöt ja oheisromppeetkin mukana.

• Tiedoton...
        timekillerx kirjoitti:

Käytettynä itse kasattuja katteleen Huudosta ja Murosta, johonkin kevyempiin peleihin sopiva saattaa löytyä. Nykyaikaisia pelejä on turha kuvitella pelaavansa jos pitää olla näytöt ja oheisromppeetkin mukana.

Jaa ai huuto netistä pitäis löytyy

• Tiedoton...
        Tiedoton... kirjoitti:

Jaa ai huuto netistä pitäis löytyy

Tai oisko tälläi kone hyvä/löytyykö parempii samallahinnalla (hinta 647€) Fujitsu PY TX100S3p LFF/E3-1220 V2/8GB 2x 500 GB Löyson paikasta: verkosta mulle.fu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6694
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6153
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3414
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2870
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2634
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2026
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1890
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe