Kannattaako värjätä kulmakarvoja? Toiseksi kulmani ovat olleet kauan aikaa ns. huonokuntoiset, mitä teen niille? miten voin muotoilla ne miten haluan? tarvitsisin kipeästi apua! Ja en ole mikään meikkien asinantuntija koska omistan ikää 14vuotta.
Kulmakarvat!
5
133
Vastaukset
- hhmmmm
Mitä tarkoittaa huonokuntoiset? Jos karvoja puuttuu, ei kai auta kuin piirtää ne kynällä, siis ohuita viivoja matkien luonnollisia karvoja. Jos olet epävarma muodosta, kannattaa ehkä nypityttää kosmetologilla.
- SökötKulmat
Ne söjöttävät miten sattuun ja tuntuvat ns. rasvaisilta. olen miettinyt että värjäisin ne joten aineita kulmiin ei tarvitsisi paljoa laittaa.
- hhmmmmm
SökötKulmat kirjoitti:
Ne söjöttävät miten sattuun ja tuntuvat ns. rasvaisilta. olen miettinyt että värjäisin ne joten aineita kulmiin ei tarvitsisi paljoa laittaa.
Kestovärjäys on ihan kätevä juttu, helppo tehdä kotonakin ja säästää aikaa meikkaamisessa. Jos kulmat "sojottavat" tai ovat kovin pitkät, ne kannattaa joko trimmata/lyhentää tai muotoilla kulmageelillä asentoon (esim. Lumenelta löytyy).
- KulmaniOvatSököt
hhmmmmm kirjoitti:
Kestovärjäys on ihan kätevä juttu, helppo tehdä kotonakin ja säästää aikaa meikkaamisessa. Jos kulmat "sojottavat" tai ovat kovin pitkät, ne kannattaa joko trimmata/lyhentää tai muotoilla kulmageelillä asentoon (esim. Lumenelta löytyy).
Kiitoksia! Tietäisitkö hyvää merkkiä jolla olisi hyviä kulmien värjäys aineita?
- hhmmmmmm
KulmaniOvatSököt kirjoitti:
Kiitoksia! Tietäisitkö hyvää merkkiä jolla olisi hyviä kulmien värjäys aineita?
Käytän itse RefectoCil-merkkistä kulmien&ripsien värjäyspakettia (löytyy ihan anttilasta, sokkarilta jne), jolla värjään vain kulmat ja aina on onnistunut. Jos olet vaalea niin kuin minä, kannattaa ottaa vaaleanruskea sävy. Sävy tummenee sitä enemmän, mitä kauemmin väriä pitää kulmissa. Minulle riittää viitisen minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727