Minulla on liki 10 v vanha Canonin digikamera, johon ei kelpaa yli 2 gigan muistikortit. En ole löytänyt kaupoista 2 gigan muistikortteja ollenkaan. Eikö niitä enää valmisteta. Jos joku tietää mistä noita saa, ilmoita tänne paikka.
Muistikortit
5
132
Vastaukset
- jhdhabf
Onko kyse SD-kortista.
Useissa Canonin pokkareissakin oli CF-kortti 10 vuotta sitten ja niissä toimi suuremmatkin.
Olisko tuosta apua?
http://hintaseuranta.fi/tuote/secure-digital-sd-2-gt-muistikortti/22843 Siinä on hyvä kortti. Sandiskin nopeus riittää videollekin toisin kuin Kingstonin tai Transcendin peruskortit.
http://www.expert.fi/Tuotteet/Kamerat/Kameratarvikkeet/Muistikortit/Sandisk-SD-2GB-(SDSDB-2048-E11)
Vielä tunti aikaa tilata ilman postikuluja.- qaaxfwefew
kyllä meillä on joka marketissa, hinta vaan on samaa kuin 16-32 GB netistä.
toiseksi, 2 GB ei tee enää mitään, olen tavallinen kuvaaja ja kaikissa 64 GB jo vuoden maksoivat laadun mukaan 14-65 e.
harkitse uutta kameraa, kuvatkin paljon laadukkaampia ja painoa alle puolet.
ei jotain kallista 2 GB korttia kannata ostaa, sillä ei tee mitään kun kameras hajoaa 2 kk kuluttua
harkitse myös jos voit ottaa vanhasta puhelimestasi kortin
niin puhun SD korteista,Kahden gigan kortilla mahtuu n. 2000 kuvaa tuon ikäisellä kameralla. Se riittää aivan hyvin. Korttien gigahinnoilla ei ole mitään merkitystä. Uusi kamera toki olisi parempi, mutta se tietäisi n. satasen investointia ilman sitä korttiakin. Jos ei ole satasta panna kameraan, niin ei ole.
Kun kortti maksa 7,50 euroa, niin miksi edes miettii.
- 2gigaa
Tuolla ainakin on.
http://www.muistikauppa.fi/muistikortit-c-33.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748