Onko Toiviomatkat vielä hengissä?

Ottakaa asiakkaat va

Yritin päästä Toiviomatkojen sivuille mutta ei onnistunut. Onko pulju vielä hengissä vai mistä johtuu ettei pääse perille.

Toinen samanmoinen on Israelin ystävät ry. Olen parin vuoden ajan lähettänyt sille sähköpostia tiedustellakseni jäsenmaksujen perusteita. Minulle tulevassa on jäsen perheenjäsen. Yhteenkään postiin ei ole vastattu. Periaatteeni on että maksan jäsenmaksuja yhteisölle joka viitsii sen verran että vastaisi posteihin

7

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllmaar vaan oisko

Neee on lähteneet auttamaan seinänrakennuksessa......

?

• Ottakaa asiakkaat va

Taitaa olla pitempiaikainen rakennus. Onneksi muitakin matkustusmuotoja on olemassa. Monesti tällaiset yhden asian yhdistykset/matkatoimistot eivät viitsi toimia kuten kovemmilla markkinoilla toimivat yritykset. Siellä ajatellaan, että me olemme me ja asiakkaat tulevat vasta sitten.

Nimimerkkini kokonaisuudessaan kuuluu: Ottakaa asiakkaat vakavasti

• Ottakaa asiakkaat va

Huomasin juuri äsken että Toiviomatkojen sivusto on poistunut kokonaan. Miksi mahdollisista lopettamisista ei ole kerrottu julkisuuteen?

• Akkadi

Mene holiway-sivustolle. sieltä löytyy opastettuja Israelin matkoja -hyvin opastettuja.

• tervemenoa
    • Rahat_pois

Pystyssä on Toiviomatkat pulju. Jos haluaa ostaa KALLIIN matkan Israeliin, niin sieltä vaan varaamaan. Heillä jo pelkillä lennoillakin rahastetaan ihan sika-ahneesti. Esim. 2vko:n lennot 650e, kun Finnairin suorat lennot Tel Aviviin maksaa 299e.
      Mutta eihän se ole tyhmä joka rahastaa, vaan se joka maksaa!

• Faktum2016

On härskiä levittää huhua, että Toiviomatkat ahnehtii asiakkailta rahoja. Kertokaa edes totuus hyvät ihmiset. Lennoilla ei todellakaan rahasteta. Tilauslennot ovat aivan eri hintaisia matkatoimistolle ja sen takia asiakkaalle kuin Finnairin omat reittilennot. Finnair pystyy myymään hinnalla 299 euroa. Jos Toiviomatkat tekisi saman menisi yritys konkurssiin. Nim. faktaa kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe