Minun laihduttamiseni kariutui moneen otteeseen nälkään ja sorruin välillä jopa ahmimaankin. Uutena vuotena aloitin taas uuden kuurin ja tällä kertaa kokeiliin garcinia cambogia yrttiä, josta väitettiin että se vie nälän tunteen pois ja polttaa vielä kaloreitakin. U
Minulle tuote toimi. Nälkä ei enää tuhonnut laihduttamistani ja olen hoikistunut 15 kiloa toukokuuhun mennessä. Luulen että moni kaltaiseni ahmija voisi tästä ihmelääkkeeksikin mainostetusta yrtistä saada avun. Ihme vaikutus sillä tuntui olevankin. En tuntenut itseäni enää ollenkaan näkäiseksi
Tuote on aika uusi Suomessa mutta sitä saa kätevistä esim sivustolta: http://tinyurl.com/l5gjmjs
Yrtti auttoi ahmintaan.
-15kg
1
146
Vastaukset
- vedä v päähäsi
"estää uuden rasvan muodostuminen" ynnä muuta uskottavaa.
Kuulepas, jos tuollainen aine olisi olemassa, joka sekoittaisi kehon toiminnan niin pahasti, ettei uutta rasvaa uudistuisi, niin sellainen tuote ei IKINÄ saisi myyntilupaa.
Sehän katsottaisiin myrkyksi.
Kokonaan toinen asia on sinun harjoittamasi mainonta. Aloituksesi oli täysin markkinointitarkoituksissa tehty. HÄPEÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777