Tapojen parantaminen = rakkauden loppu?

Invictus

Näin kävi itselleni. Olin parempi dokatesani kuin sieni ja polttaessani ketjussa. Lopetin molemmat, aloitin urheilun ja yrityksen olla parempi aviomies ja isä. 2v täysin tipatta olleena huomaan halveksuntaa, jatkuvaa tiuskimista, selibaattia, eri huoneissa nukkumista ja kaikki mitä sanon tai teen on väärin, pahaa tai minussa on jotain vikaa.

Kuulin ensikertaa vastaavasta armeijatoveriltani ollessani nuori. En uskonut asiaa silloin. Nyt se on vain uskottava.

Vai johtuuko se siitä, kun miehellä tokenee aivot, selkeytyy ajatus eikä ole enää kontrolloitavissa pullon tms avulla niin nainen tuntee olonsa epävarmaksi ja asia kostautuu jailmenee edellä mainitsemallani tavalla?

Kun asioista huomauttaa saa aina saman kitkerän vastauksen kuinka"silloin juodessas pidin huolta." Kummakos kun hänellä oli korttini ja tyydyin, että itselläni oli 20-30e taskurahaa jos halusin pubissa tai syömässä käydä.

Noh, voi sitä eri huoneissakin nukkua. Jakavathan opiskelijatkin kämppänsä ja yhteiset tilansa.

3

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umkl

Voisit kysäistä sitä, kumpi olisi parempi, sekö että juot ja poltat vai se, että olet raitis ja järkevä. Vastauksesta voi sitten vetää johtopäätökset.

• jeeps1

Nainen haluaa usein kesyttää miehen ja muuttaa tämän leijonasta kotikissaksi. Kun muutos on tapahtunut, nainen tajuaa ettei todellisuudessa halunnut muutosta, kyseessä oli naisen epävarmuuden heijastuminen mieheen.

Miehestä on tullut nössö, tossukka. Tästä muutos vanhaan onkin sitten vaikeampaa, olet naisen silmissä epäseksuaalinen moderni eunukki.

Mielestäni omia särmiään kannattaa ehkä vähän hioa, mutta totaaliseen muuttumisleikkiin ei kannata lähteä.

• Näin meillä

Mulla kävi myös samalla tavalla. Tosin enhän minä nyt totaalisesti juomista lopettanut, mutta aika harvinaista se oli. Mutta ei se sitten ollutkaan hyvä asia.

Niinpä äitiyslomalainen sitten löysi baarista uuden miehen kun minä hoidin lapsia ja kannustin tuulettumaan viikonloppuisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      179
      4757
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      40
      2536
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1348
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1193
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1180
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe