http://www.canonrumors.com/2014/05/canon-eos-m-vanishes-from-canon-usa-web-site/
Canon on vetänyt M-sarjan pois Pohjois-Amerikan markkinoilta. Tuote onkin täysin susi. En usko myöskään jatkoon Euroopassa nykyisellä konseptilla.
Ainoa realistinen vaihtoehto on joko aloittaa alusta tai ostaa toimiva peilitön ulkopuolelta. Huhuja on maailmalla, että Canon olisi ostamassa peilittömät konsernin ulkopuolelta.
M:n loppu?
7
158
Vastaukset
- AE-1
Kumma juttu. Minulla on EOS M ja olen kaikin puolin siihen tyytyväinen. En kai sitten ole oikea valokuvaaja.
Mikähän siinä EOS-M:ssä on vikana mitä minä en ymmärrä.
Kuka valistaisi vähän.Canonisti minäkin on tunnettu trolli, joka jauhaa aina samoja asioita, kuten etsimen puutetta. Ei se ainakaan Canonin Japanin sivuilta ole kadonnut.
- Canonisti minäkin
okaro kirjoitti:
Canonisti minäkin on tunnettu trolli, joka jauhaa aina samoja asioita, kuten etsimen puutetta. Ei se ainakaan Canonin Japanin sivuilta ole kadonnut.
Kerro toinen yhtä iso floppi Canonilta? Huhut mallisarjan tai koko tehtaan ostamisesta voivat pitää paikkansa, jos Canon katsoo peilittömät merkittäväksi segmentiksi markkinoilla.
Canonisti minäkin kirjoitti:
Kerro toinen yhtä iso floppi Canonilta? Huhut mallisarjan tai koko tehtaan ostamisesta voivat pitää paikkansa, jos Canon katsoo peilittömät merkittäväksi segmentiksi markkinoilla.
Floppi? Ainakin täällä sitä on myyty kunnolla, kun hinta on ollut oikea. Alkuperäinen 800 euron hintaluokka oli järjetön. Peilittömät ovat ainoa kasvussa oleva kameraluokka.
- ole kadonnut
Hinta ainakin näyttää sopivalta Pohjois-Amerikan markkinoilla
http://www.canonrumors.com/2013/07/crazy-deal-canon-eos-m-w22mm-f2-299-at-bh/ - Rumors
Rumors on ihan kiva
http://www.canonrumors.com/category/photography/canon-eos-m-photography/ - fdfjgfw
Canon on tehnyt samaa ennenkin. Mm. kiinteäpeiliset on hävinneet alta aikayksikön.
Ehkä siinä on jokin piilevä vika ja malli poistetaan. Ehkä tulee M2, tai ei.
Ehkä ei malli myy hyvin. Se ei oikein ole hyvä mihinkään muuhun kuin mukana kuljetukseen.
pokkarien taru on lopussa jokatapauksessa, kun kaikilla on "ixus" kännykässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748