Miten saa metron kokonaan pois!

Metronomix

Uber ärsyttävä

18

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä saa kokonaan pois.

• startti nappula
    • näin!!!!!!!!!

asenna seiska, muutenkin parempi ja varmatoimisempi.

• "Legenda"

Olet vallan oikeassa, siis Win-8.1 on niihin tapletteihin palikoitu ja toimii kyllä normi läppärissäkin, mutta ei SEISKAN voittanutta toistaiseksi ja 6 vuotta vielä "elinaikaa" ennenkun loppu huolto, joten seiska vaan ja hymyä "huuleen" !

• kasila.
        "Legenda" kirjoitti:

Olet vallan oikeassa, siis Win-8.1 on niihin tapletteihin palikoitu ja toimii kyllä normi läppärissäkin, mutta ei SEISKAN voittanutta toistaiseksi ja 6 vuotta vielä "elinaikaa" ennenkun loppu huolto, joten seiska vaan ja hymyä "huuleen" !

olet vallan väärässä, kasi on nopeampi ja parempi kaikin puolin kuin seiska, se on monella vaikea uskoa mutta kun kokeilee niin mieli muuttuu.

• kasilainen
        kasila. kirjoitti:

olet vallan väärässä, kasi on nopeampi ja parempi kaikin puolin kuin seiska, se on monella vaikea uskoa mutta kun kokeilee niin mieli muuttuu.

Nopeutta toimintaan saatu kasille, karsimalla niitä lisäohjelmia aloituksessa, mutta kasihan on "liisteröity" seiskan jalustalle, joten kasi on "kevennetty" seiska kosketysnätöllä.

Minä olin jo aikeissa laittaa kasi-ykkösen DVD levyn micro uuniin, mutta viimeinen "kuukausi päivitys" korjasi paljon vajanaisuuksia ja käytän kasia läppärissä, niin ei mene 120 dollarin ostos hukkaan.

Alan tottumaan kasin käyttöä, mutta alussa oli hiukan etsimistä ohjelmiston muutoksiin, mutta kyllä sillä pärjää hyvin, sillä uusia koneita ei saa seiskalla valmiiksi asennettuna, joten pienellä opiskelulla noviisikin saa tuntuman kasiin.

• winhisroriantunteva

Asia ei ole ihan noin.
        8.1 toimii sulavammin ja on resurssienhallinnastakin helppokäyttöisempi. 8.1 on myös kevyempi kuin seiska.

• kasila.
        kasilainen kirjoitti:

Nopeutta toimintaan saatu kasille, karsimalla niitä lisäohjelmia aloituksessa, mutta kasihan on "liisteröity" seiskan jalustalle, joten kasi on "kevennetty" seiska kosketysnätöllä.

Minä olin jo aikeissa laittaa kasi-ykkösen DVD levyn micro uuniin, mutta viimeinen "kuukausi päivitys" korjasi paljon vajanaisuuksia ja käytän kasia läppärissä, niin ei mene 120 dollarin ostos hukkaan.

Alan tottumaan kasin käyttöä, mutta alussa oli hiukan etsimistä ohjelmiston muutoksiin, mutta kyllä sillä pärjää hyvin, sillä uusia koneita ei saa seiskalla valmiiksi asennettuna, joten pienellä opiskelulla noviisikin saa tuntuman kasiin.

Minulla ei mennyt 29€ awindows 8 Pro osto hukkaan vaan huomasin sen olevan joka suhteessa seiskaa parempi ja monipuolisempi, kaikki koneen tiedotkit taustaprosesseista on paljon järkevämmin tehty, levynhallinta, tiedoston siirtelyt yms. lukemattomat asiat.

Windows 7 on aika turha dual bootissa.

• kasila.
        kasilainen kirjoitti:

Sori, annoin vahingossa sulle plussan, harmi kun en saa pois sitä.

• Masilla8
        kasila. kirjoitti:

Sori, annoin vahingossa sulle plussan, harmi kun en saa pois sitä.

kietos vuon..

• maksuaikaaAinakin
        kasila. kirjoitti:

Minulla ei mennyt 29€ awindows 8 Pro osto hukkaan vaan huomasin sen olevan joka suhteessa seiskaa parempi ja monipuolisempi, kaikki koneen tiedotkit taustaprosesseista on paljon järkevämmin tehty, levynhallinta, tiedoston siirtelyt yms. lukemattomat asiat.

Windows 7 on aika turha dual bootissa.

> ... ei mennyt 29€ awindows 8 Pro osto hukkaan

Voihan kasia (ja muita windowseja) käyttää pitkään maksamatta mitään.
        Olikohan ensin 30 pv:n välein "slmgr -rearm".
        Neljän kerran jälkeen käytävä käpäilemässä registryasetuksia
        Vuoden kuluttua asennettava uudestaan

• unhappy

on kevyempi joo mutta visuaalinen ilme on ärsyttävä lasten lelu. Ja paljon on bugeja vielä kasissa, korjattavaa riittää ja käynnistysvalikon sais palauttaa.. turha toivo kai, MS ei paljon käyttäjiä kuuntele.

• nLite8

Kai sen jotenkin pois saa..
      Niihän väitettiin Explöröstäkin aikoinaan..

• Bandar

Koko 8 pois!!

• reactos

Ubuntu vai Deepin tilalle?

• reactos

• reactos

• outoLinuxLintu

Taas suositellaan sellaisia vähemmistölinuxeja, joihin saa muiden käyttäjien apua paljon huonommin kuin vaikka Mint'iin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6825
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3827
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3220
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2632
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2166
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2010
    Aihe