Tarttisin listassa olevia tuotteita, eikä mulla ole hajuakaan mistä lähtisin niitä metsästämään, joten olisi kiva jos viitsisitte auttaa? Jos kertoisitte vaikka kaupan/linkin nettikauppaan, josta tuote löytyy, merkin, hinnan ja värikoodin? Myös erinäiset ohjeet ja vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita
• Tekoripset (ylä- ja alaripsiin, mustat, pitkät ja tuuheat)
• Mahdollisimman vaalea peitevoide, pitä kalpeampi, sitä parempi. Peittävyyden pitäisi olla hyvä, jotta saan omat kulmanikin piiloon. Myös peitevoiteen kanssa toimivia korostus- ja varjostustuotteita saa ehdottaa
- vaalea väriaine kulmakarvoihin, omani kun ovat tummat enkä halua niiden kuultavan alta.
- vaalea mineraalipuuteri pitämään meikin paikoillaan
- Silmien värin siniseksi muuntavat piilarit
- Ruskea kulmakynä, jolla voin piirtää uudet kulmat omieni päälle. Vinkit ovat tähän todella toivottuja, sillä en ole koskaan piirtänyt kulmiani
- Luomiteippi, cossattavalla hahmollani on raskaat luomet, kun omani taas roikkuvat.
Ja sitten vielä pari kysymystä:
- Myydäänkö missään silmien väriä muuttavia JA suurentavia piilareita? Jollei, niin kertokaa jooko vinkkejä miten silmät saa isommaksi meikein?
- Myös nenänmeikkausvinkit olisivat enemmän kuin tervetulleita, minulla kun on aikamoinen kärsä ja hahmollani pieni nykerönenä. Kertokaa kaikki mahdolliset niksit, miten nenää saa pienennettyä
Kiitos jo etukäteen kaikille auttajille! :)
Apua cosplay -asuun?
Merina
2
168
Vastaukset
- ggg88
En nyt ole sen ihmeemmin asiaan tässä perehtymässä, mutta käypä sivulla punanaamio.fi. Kuulostaa ihan sen paikan tuotteilta. Piilareita voit katsella vaikka cybershop.fi:stä.
Nenän meikkauksesta sen verran, että vaaleaa sinne, minkä haluat näkyvän, tummaa sinne, minkä haluat peittää. Vaalea voi olla korostusväri, valokynä tms. ja tumma voi olla esim. aurinkopuuteri.- Merina
Kiitos, noista kertomistasi sivuista oli paljon apua! Eikun sopivia tuotteita metsästämään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748