Apua cosplay -asuun?

Merina

Tarttisin listassa olevia tuotteita, eikä mulla ole hajuakaan mistä lähtisin niitä metsästämään, joten olisi kiva jos viitsisitte auttaa? Jos kertoisitte vaikka kaupan/linkin nettikauppaan, josta tuote löytyy, merkin, hinnan ja värikoodin? Myös erinäiset ohjeet ja vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita

• Tekoripset (ylä- ja alaripsiin, mustat, pitkät ja tuuheat)
• Mahdollisimman vaalea peitevoide, pitä kalpeampi, sitä parempi. Peittävyyden pitäisi olla hyvä, jotta saan omat kulmanikin piiloon. Myös peitevoiteen kanssa toimivia korostus- ja varjostustuotteita saa ehdottaa
- vaalea väriaine kulmakarvoihin, omani kun ovat tummat enkä halua niiden kuultavan alta.
- vaalea mineraalipuuteri pitämään meikin paikoillaan
- Silmien värin siniseksi muuntavat piilarit
- Ruskea kulmakynä, jolla voin piirtää uudet kulmat omieni päälle. Vinkit ovat tähän todella toivottuja, sillä en ole koskaan piirtänyt kulmiani
- Luomiteippi, cossattavalla hahmollani on raskaat luomet, kun omani taas roikkuvat.

Ja sitten vielä pari kysymystä:
- Myydäänkö missään silmien väriä muuttavia JA suurentavia piilareita? Jollei, niin kertokaa jooko vinkkejä miten silmät saa isommaksi meikein?
- Myös nenänmeikkausvinkit olisivat enemmän kuin tervetulleita, minulla kun on aikamoinen kärsä ja hahmollani pieni nykerönenä. Kertokaa kaikki mahdolliset niksit, miten nenää saa pienennettyä

Kiitos jo etukäteen kaikille auttajille! :)

2

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggg88

En nyt ole sen ihmeemmin asiaan tässä perehtymässä, mutta käypä sivulla punanaamio.fi. Kuulostaa ihan sen paikan tuotteilta. Piilareita voit katsella vaikka cybershop.fi:stä.

Nenän meikkauksesta sen verran, että vaaleaa sinne, minkä haluat näkyvän, tummaa sinne, minkä haluat peittää. Vaalea voi olla korostusväri, valokynä tms. ja tumma voi olla esim. aurinkopuuteri.

• Merina

Kiitos, noista kertomistasi sivuista oli paljon apua! Eikun sopivia tuotteita metsästämään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe