Kellot foorumille on pesiytynyt todella sitkeä häirikkö joka postaa moskaa prologue kelloista sekä häiritsee keskustelua. Olen nyt pistänyt hommaan rotia ja poistanut kaikki uudet tämän pilipali kellomerkin aloitukset. Myöskin tämän copy paste sankarin muihin lankoihin kopioimat asiattomuudet saavat kenkää. Onko mitään oikeaa työkalua laittaa kaveria jäähylle?
Nytkin oli tullut itkua siitä ettei häntä kuunnella ja asiattomasti luuta käy. Muut käyttäjät tuntuvat uudesta linjasta pitävän.
Saman luokattoman moskan postaaminen 24/7
4
95
Vastaukset
Hei!
Laita poistamiesi viestien linkkejä ylläpidolle sähköpostilla niin voimme asettaa kirjoitusestoja. Joissain tapauksissa IP saattaa vaihtua, mutta itsepintaisella estämisellä saadaan myös tuloksia.
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito // MarttaOlisiko tänne sivustolle mahdollista rakentaa vaikka sellainen systeemi, että kun jostain IP osoitteesta tulevia viestejä on poistettu vaikkapa sitten 5 viikon aikana niin se IP-osoite saisi automaattibannin vaikkapa kolmeksi kuukaudeksi?
ei nyt ole linkkiä laittaa kun noita poistelin taas. Kirjoittaja hieman käärmeissään. Kerroin että ko. kellomerkille on jo 3 lankaa ja niissä voi asiasta keskustella. Mitään uutta lisäarvoa ei peelolangan aloittaminen foorumille tuo. Kyseessä siis kellot foorumi ja kaikki prologue kellomerkkiin liittyvä keskustelu.
Hei!
IP-osoitteen suhteen on sellainen ongelma, että sille asetettava kirjoitusesto ei ole käyttäjäkohtainen vaan välinekohtainen esto. Tämä tuottaa ongelmia esimerkiksi vaihtuvan IP:n, mobiili-IP:n sekä kirjaston tai koulun IP-osoitteen suhteen.
Tämän vuoksi ei kaikkia häiriköitä voida bannata suoraan automatiikkaan luottaen.
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito // Martta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104