Kova kilpailu tekee tehtävänsä!
BAU-kivitalot konkurssissa
11
810
Vastaukset
- apuva apuva
ei siinä kilpailulla ole mitään tekemistä. kyllä se markkinatilanne, joka alkaa vaikuttamaan toudella huolestuttavalta. Enää ammattitaitoiset, alalla pitkään olleet toimijat pystyvät sinnittelemään... ja nekin niukin naukin
- Jotain tietävä
Kun jää saamatta useampi satatuhatta näinkin voi käydä.
- ei hjyvä
on jokainen talofirma pahoissa vaikeuksissa tällä hetkellä. Kassat on tyhjinä ja pieniltäkin tuntuvat velkasaatavat saattavat kaataa yrityksen. Pahalta... pahalta näyttää.
- Filttihattu
ei hjyvä kirjoitti:
on jokainen talofirma pahoissa vaikeuksissa tällä hetkellä. Kassat on tyhjinä ja pieniltäkin tuntuvat velkasaatavat saattavat kaataa yrityksen. Pahalta... pahalta näyttää.
Onx tää totta kans vai vaan joku nettihuhu?
Aika tiukka on tilanne jos omien sanojensa mukaan 300 taloa urakoinut kaveri kompastuu firmansa kanssa.
- o0o
YTJ:n mukaan konkurssissa on.
- possuk
Olen ollut tämän yrittäjäperheen palveluksessa. Toivon heille parempia aikoja!
- kaikkensa myynyt
possuk kirjoitti:
Olen ollut tämän yrittäjäperheen palveluksessa. Toivon heille parempia aikoja!
Ja minä olen sivusta seurannut.Sitä saa mitä tilaa.
- yksi jäi
kaikkensa myynyt kirjoitti:
Ja minä olen sivusta seurannut.Sitä saa mitä tilaa.
Kyllä Juha vielä nousee.
- raksaajarokkaaja
Heh uusi yhtiö pysyyn ja meno jatkuu. Joskus on parempi kaataa koko paska.
- juhalainen.
Missähän juha nykyisin luuhaa.Keikkoja kysellen.??????
- ex virolainen.
juhalainen. kirjoitti:
Missähän juha nykyisin luuhaa.Keikkoja kysellen.??????
Juha Tule auttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737