80-luvun honda ruikkii kannen välistä öljyä, kannenpultin kanavasta jäähdytysripoihin ja sotkee koko koneen. Palotiloista ei vuoda, ainoastaan tuosta pultin kanavasta. Menin ostamaan tarviketiivisteen joka on aika paljon alkuperäistä ohuempi niin näinhän siinä kävi.
Mulla on tämmöistä Permatex Ultra Cooper nimistä tiivistesilikonia joka kestää paketin mukaan 370 asteen lämpöjä ja kaikkia öljyjä.
onkos joku tämmöistä joskus laittanut? tukinko vuodon tällä ja hajotan koneen vai mitenkä tässä mahtaa käydä?
kannentiiviste ruikkii, mitä väliin?
3
199
Vastaukset
- mp seniori
Osta alkuperäinen paksumpi tiiviste ja unohda silikonit, ne palaa pois nopeasti eikä hyödytä mitään.
Kurkkaa tuolta varaosia
Www.cmsnl.com
Löytyy hyvät räjäytyskuvat ja kaikki on alkuperäisiä osia.- ruikkis
juu, kiitokset. huomasin kyllä että "säästin" pari kymppiä tiivisteessä. Kolmeen kertaan kun purkaa ja yrittää poppakonsteja niin alkaa se pari kymppiä saada uuden arvon...
Vahingosta viisastuneena totean siis: ÄLKÄÄ OSTAKO PASKOJA HALPISOSIA! en minä ainakaan enää... - seppo99
ruikkis kirjoitti:
juu, kiitokset. huomasin kyllä että "säästin" pari kymppiä tiivisteessä. Kolmeen kertaan kun purkaa ja yrittää poppakonsteja niin alkaa se pari kymppiä saada uuden arvon...
Vahingosta viisastuneena totean siis: ÄLKÄÄ OSTAKO PASKOJA HALPISOSIA! en minä ainakaan enää...Taisit unohtaa ne o-renkaat sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777