Millähän tavalla tai aineella saisin moton tuulisuojasta kaikki hyönteisten jäljet pois? Tuulisuoja on akryyliä, joten sitä ei viitsisi hangata millään kovalla aineella tai esineellä. Olen kokeillut lasinpesusprayta ja fairya huonolla menestyksellä. Olisiko hyviä ehdotuksia?
Itikoiden jämät
7
167
Vastaukset
- mp seniori
Fairyllä lähtee (raakana), jos ei ole satavuotta kiinni kuivuneita raatoja.
Seuraavana autovaha sitten kliineri, aina voi koittaa ensin kohtaan joka on piilossa mitä tapahtuu, ennenkuin levittää mönjän koko plexiin.
Ennakkovahaus ja vesipesu ajon jälkeen helpottaa pyörän siistinä pysymistä.
Trasselia, vahaa ja vettä kuluu, jos suomen suvessa pyörän siistinä yrittää pitää. - TimoEv
Fairy on hyvä pesuaine pyörälle. Se ei tee mitään pahaa ja on erinomaisen hyvä rasvanpoistoon. Minä olen putsannut nuo ötökät Fairylla ja sitten kuivaamisen jälkeen Pled-spraylla vahaus. Mitään kalliita erikoismömmöaineita ei tarvitse.
Vähän enemmän tuottaa töitä jokin halpa "ikkunavindus", joita kaikki kaupat myyvät. - Märkä pyyhe
Laita märkä pyyhe pleksin päälle puoleksi tunniksi, sitten lähtee pyyhkäisemällä. Liuottimet nopeuttavat hieman niiden pehmenemistä mutta hinkkaamiseksi menee silloinkin.
- Mika++
Onhan noita ötökän liuottajia. Sulattavat otusten proteiinirakenteen. Tuli ostettua mutta ei vielä kokeiltua. Yllättävän vähän otuksia ilmassa tänä vuonna.
- ikämies
Tuoreeltaan raadot ajon jälkeen pois visiiristä ja kypärästä sekä katteista.
Näin huoltotoimet on helpoin tehdä.
Autovaha puhtaaseen pintaan niin eivät tartu uudestaan niin pahasti kiinni. - Tolu
Tolulla
- tenumoto
Sinol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737