Nyt tuli jätkät semmonen idea että!
Kitaran vahvistin autoon, siinä sitte ajellaan järven rannalle ja jammaillaan siellä!
Itse rupean kohta projektiani setvimään, mutta onko miten hankala toteuttaa?
Idea on kyllä 5/5 että ehdotuksia otetaan vastaan.
Paras idea aikoihin
4
114
Vastaukset
- joo90
Mitäs vaikeaa tuossa nyt olisi.
Otat normaali vahvistimen autoon ja invertterillä siihen virrat niin saat sen 230v ulos auton järjestelmästä.- skittavahvari
Eiku niin perkulen onki! Eihän se oo sitte ku iskee vahvari kiinni! :D Thx.
- ransit-mies
skittavahvari kirjoitti:
Eiku niin perkulen onki! Eihän se oo sitte ku iskee vahvari kiinni! :D Thx.
Mulla on Transitissa rummut, oon jammaillu jo pitkään.
- epiphone Erkki
Mä tein ite regulaattorikytkennän 12V -> 6 volttia vai oliko se 9 V no joo mutta kuitenkin akulla soittelin himassa, ei tullutkaan lähettyä baanalle sen kanssa. Osat maksoi about 10-15 ekee, en muista enää mut kun kahteen kytkentään ostin osat niin ei se paljo voinu maksaa. Rock'n roll and bluus and Jazz :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757