Minulla on Ford Mustang 1968 varustettuna 390 motilla. Vie ihan liikaa bensaa!
Olen lukenut, että näitä jenkkejä on dieselöity esim. Toyota Cedricin koneilla. Tiedättekö mikä diesel-kone sopisi parhaiten Musseni nokalle? Vaihdelaatikkokin menisi ilmeisesti uusiksi, vai olisiko jotakin adapteria, jolla c6 -automaatin saisi sopimaan?
Mustangin dieselöinti?
nyt riitti
4
119
Vastaukset
- Mussella ajanut
Ehkä sinun kannattaa hankkia ensin se Mustang ennen kuin alat suunnittelemaan sen diisselöintiä. Ideanahan tuo on yhtä fiksu kuin DSG-vaihteistollisen auton hankkiminen.
PS. Se Cedric oli muuten Nissan. - machllll
Onnistuu...ei tarvita kuin kuusi pitkää tuumasta pulttia!
- Perkins.
Suosittelen vaihtamaan bensasyöppösi tilalle Perkins-dieselin 60-luvulta. Tai sitten mesen diisselin 70-luvun alusta. Esim. 200D:n moottori olisi sopiva. 55 hevosvoimaa ja mese kulki sillä 0-100 km/h noin 31 sekuntia.
- musse9
Ehkä olis parempi vaihtaa musse ihan vaikka johonkin japsi roskaan.tai myydä se mulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810