Kuinka onnistunut ostos voi olla Primera vuosimallia 2005-2007? Onko jotain odotettavissa olevia vikoja? Ovatko esimerkiksi moottorin öljyvuodot kuinka todennäköisiä ja yleisiä?
Ensimmäistä Nissania harkitsen, ja viistoperäinen Primera olisi kiikarissa. Provot ja audistiset älkää vaivautuko.
Mitä odottaa Nissanilta?
4
208
Vastaukset
- 330d ja hajis
Jos Nissan Pissan ostaa niin saa mitä tilaa hehehe !
- Mazda nykyään
Ajotietokoneet kuulemma oli noissa P12-koppaisissa(jollaista etsit) aika murheenkryynejä, ekoissa vuosimalleissa ainakin. Ko korimallia tehtiin 2002-2007.
Muuten kait suht ok pelejä.
Tosin Relluhan on nykyään yhteistyössä Nissanin kanssa ja kuulemani mukaan noissa viimeisen korimallin Primeroissa on ainakin osa tekniikasta Relluista, lähinnä sähköpuolen ratkaisuja etc.
Mulla oli tuollainen P11-koppainen Primera monta vuotta ja pelas hyvin, tänä kesänä vaihdoin sen vasta pois.
Mut tosiaan, perustekniikka ainakin näissä 1,6l bensa-Primeroissa on kyllä idioottivarma, että pitäisi kestää.- p12 tyttönen
Mulla 05 Primera ja ajonesto alkanu meneen päälle startatessa,välillä käynnistyy hetikin.yleensä joutuu käänteleen avainta jotta saa eston pois päältä.Missä lie vika???.
- Rimu
Mulla farkku Primu vm.2000 diesel. 432 tkm mittarissa. Kerran kampiakselin asentotunnistin jätti tielle. Normi koiranluut n. 80 tkm välein.Jarrulevyjä ja iskareita ei ole vielä vaihdettu. Seuraava on sitte Qashqai, merkkiä en vaihda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644322Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860