Eronnut 60v mies haluaisin suuseksiä. Liian vanhako?
Vapaa 60v
24
694
Vastaukset
- turuus
Missäpäin olet? Voisin imeä.
- Tuija Salosta
Tuleeko sulta paljon sitä "Jumalten nektaria"
- mää salost
Kiinnostaisko
Kyl mult sitä aikapal tulee - mää vaan
Kiinnostaa Tuija
Nuoltais ja imetäis puolin ja toisin
loord@suomi24.fi
- Carlos4
Olen Pirkanmaalta ,lähden viettään lomaa Pohjois-Karjalaan mökille.
- masi2
Hei olen myös pirkanmaalta ja haluaisin suuseksiä naiselta.
pekael@luukku.com - mies pirkanmaalta
Haluaisin antaa suuseksiä pitkään ja nautinnolla.
- Carlos4
Siis,mä haluaisin nuolla ja imeä tyttöä/naista....
- Heili karjalasta
Carlos4 kirjoitti:
Siis,mä haluaisin nuolla ja imeä tyttöä/naista....
Hei, oletko tulossa Pohjois-Karjalaan? Täällä odottaisi käsittelyäsi hehkeä Karjalan Heili.
- Carlos4
Heili karjalasta kirjoitti:
Hei, oletko tulossa Pohjois-Karjalaan? Täällä odottaisi käsittelyäsi hehkeä Karjalan Heili.
Hei heili karjalasta. Olin sielläpäin kaks viikkoa,tulin viikkositten pois... Harmi
- carlos4
Carlos4 kirjoitti:
Hei heili karjalasta. Olin sielläpäin kaks viikkoa,tulin viikkositten pois... Harmi
Olen Tamperelainen....
- kokemuksia3
Heili karjalasta kirjoitti:
;-))
- carlos4
kokemuksia3 kirjoitti:
;-))
Ei sitten yhtään,ei minkäälaista >;)
- suuS
Kelpaako ukkomiehen kanssa? Silleen että molemmat antaa suusexiä toisilleen..
vastaa tähän niin saadaan yhteys - Carlos4
Eikös mansesta löydy naista joka haluais et se pillua nuoltais? Vai onks 60vuotias liian vanha?
Tamperelaiset ovat nirsoja vastaamaan, mutta ovat sitten asiaan päästyään himokkaita.
- carlos4
Eikö tosiaan tampereelta löydy naista suuseksiin????
- Carlos4
60v mies Tampereelta. Haluaisin nuolla ja imeä pillua. Onko 60v liian vanha ettei saa?
- Pmäeltä Sari
Itelläni on 62 vuotias mies haluatko myös varatulta naiselta suuseksiä?
Et ole moiseen puuhaan liian vanha.
Minä asun kylläkin melko pitkässä matkassa.
Joutui tuleen siihen puoleen väliin asti. Tavattais jossain lokakuun iltana siellä päin.
Lokakuun puolivälis. Ooon niin halukas sua ottaan suihin.- Carlos4
Joo..ois se ihkua saada..varattuina kävis >;)
- carlos4
On aika kummaa ettei Tampereelta löydy naista/tyttöä joka haluais et sen pillua nuollaan? Onks tosiaan näin?
Moi löytyykö turun suunnalta nuoltavaa naista saa olla xxxl olen lihaksikas aikuinen mies .
- Carlos4
Ei oo viäkään löytynyt Tampereelta naista/tyttöä joka haluais suuseksiä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955